خانه آرشیو اخبار
آرشیو اخبار
 شروع نظرسنجی مردمی برندهای محبوب سال 1394
رییس شورای سیاستگذاری جشنواره در پی برگزاری موفق اولین و دومین دوره نظرسنجی برندهای محبوب، از شروع سومین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم در سال 1394خبر داد و گفت: در پی اعلان رسمی برنامه های "جشنواره ملی برند محبوب" در آبان ماه، نظرسنجی مردمی در این ارتباط، از 20 آبان ماه سال جاری به مدت 60 روز به اجرا گذاشته خواهد شد. دکتر محمد ناطق ضمن اشاره به برنامه های گسترده اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند تا ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم آورده و ضمن تقدیر از تلاش های شرکت های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای سایر هموطنان عزیز کشورمان فراهم آورند. در ادامه رئیس کمیته ا ...
 آغاز ثبت نام در اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی
بنا بر اعلام رسمی دبیرخانه کنفرانس، ثبت نام در کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی آغاز گردید. مدیران محترم شرکتها، متخصصین و عموم علاقمندان به دانش کاربردی طراحی کمپین های دیجیتالی هدفمند، می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت نام در سایت کنفرانس به آدرس http://www.digiadconf.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام و رزرو اقدام نمایند. اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی در تاریخ 26 دی 1394 در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد، هم راستا با روندهای رو به رشد تبلیغات دیجیتالی و با رویکردی متفاوت و حرفه ای قصد دارد تا با تمرکز بر یکی از مهمترین مسائل و مشکلات بازاریابی و فروش شرکتها، یعنی هدفمندسازی و ارتقای اثربخشی فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات، بالاخص در حوزه شرکتهای تخصصی و صنعتی، اقدام به برگزاری کنفرانسی با محوریت طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند نماید. ...

[ 2 الی 2 ]
طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک