خانهبانــك دانـــشاینفوگرافی بازاریابی در سال 2015
 
اینفوگرافی بازاریابی در سال 2015
 اینفوگرافی بازاریابی در سال 2015

باتوجه به رشد بازاریابی در سطح جهان هر ساله شاهد تغییرات چشمگیری در روش های بازاریابی شرکت ها می باشیم که نشان از رشد تبلیغات و بازاریابی دارد. در این میان در اینفوگرافی حاضر به بررسی ابعاد مختلف بازاریابی که در سال 2015 دچار تغییرات بسیاری گشته است پرداخته ایم. از جمله این تغییرات استفاده از داده های بازاریابی و تمرکز بر آن، توجه به هدفمندی و هدفگیری دقیق بازار که دو برابر اثربخش تر از تبلیغات غیر هدفمند می باشد و افزایش بودجه بازاریابی و تبلیغات آنلاین می باشد که در این میان بودجه تبلیغات موبایلی، تبلیغات بنری آنلاین و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

 

 

طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک