خانهبانــك دانـــشاینفوگرافی مراحل پیشبرد کمپین های تبلیغات دیجیتالی
 
اینفوگرافی مراحل پیشبرد کمپین های تبلیغات دیجیتالی
 اینفوگرافی مراحل پیشبرد کمپین های تبلیغات دیجیتالی

مراحل پیشبرد کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمندشامل 8 مرحله است که به صورت چرخه در حال انجام می باش.

مراحل آن به ترتیب شامل زیر می باشد:

1. تعیین هدف

2. مبنا قرار دادن استراتژی برند

3. شناسایی مخاطبان

4. تعریف پیام به درستی و به صورت خلاقانه

5. تعریف رسانه های دیجیتال

6. تعیین بودجه تبلیغاتی

7. ارزیابی کمپین تبلیغات دیجیتال

8. بررسی و توسعه لیدها و سرنخ های فروش ایجاد شده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: دبیرخانه کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی

طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک