خانه آرشیو اخباردر اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال، نشان سرآمدی دیجیتال به شرکتهای منتخب اهدا گردید.
 
در اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال، نشان سرآمدی دیجیتال به شرکتهای منتخب اهدا گردید.
 در اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال، نشان سرآمدی دیجیتال به شرکتهای منتخب اهدا گردید.

اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال که با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، حمایت سازمان فناوری اطلاعات و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها مرتبط برگزار گردید و در این مراسم، 100 شرکت سرآمد دیجیتال معرفی و از شرکتهای منتخب مردمی با اعطای نشان سرآمدی دیجیتالی، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که سه شنبه 27 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد و با حضور و سخنرانی دکتر جلالی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس و نیز سخنرانی اساتید محترم دانشگاه و مشاوران حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی برگزار گردید، ضمن ارائه آخرین موضوعات و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی، شرکتهای منتخب از نگاه مردم بر اساس معیارهای پنج گانه وضعیت وب سایت شرکت، فعالیت درشبکه های اجتماعی، تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی، تولید و انتشار محتوای آنلاین و فروش و ارائه خدمات آنلاین، معرفی شدند.

دکتر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این کنفرانس، با بیان اینکه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات شیوه‌های تعاملات اجتماعی و ارتباطات فردی را دچار تحول کرده است، گفت: علت این تحولات را باید در موضوعات، ابزارها و پوشش شبکه‌های پخش برنامه، شبکه‌های سیار و ثابت جستجو کرد.

وی ادامه داد: امروزه تبلیغات دیجیتالی به بازاری بزرگ و روبه رشد تبدیل شده است و آینده درخشانی هم برای آن متصور است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به پژوهشی در خصوص بازاریابی دیجیتالی، گفت: براساس این پژوهش دیگر آن دوره‌ای که فضای مجازی و زندگی روزمره را از یکدیگر مجزا فرض می‌کردیم به پایان آمده است و اکنون همه ابعاد زندگی انسانی به سمت دیجیتالی شدن میل کرده است و تبلیغات دیجیتالی نیز بخشی از فضای جدیدی است که در حال شکل‌گیری است.

جلالی توضیح داد: راهبردهای دیجیتال، چالش‌های موجود را از ایجاد کسب‌وکار و رشد بهره‌وری تا اداره دولت، اشتغال، آموزش، بهداشت و محیط‌زیست، تحت پوشش قرار می‌دهند. نکته مهم آن است که سیاست‌گذاری در عرصه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات به مجموعه‌ای از سیاست‌های منسجم وابسته است.

وی در ادامه یادآور شد: توسعه دیجیتال شیوه‌ای راهبردی برای رفع چالش‌های کلیدی کشور نظیر کاهش بیکاری، فقرزدایی و نابرابری است.

دکتر محمد ناطق رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس  نیز در حاشیه این کنفرانس ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر توسعه دیجیتالی کسب و کارها می تواند یک فرصت باشد عنوان کرد: در 2 تا 3 سال آینده، این فرصت تبدیل به یک ضرورت برای کسب و کارها خواهد شد و کسب و کارهایی که فرصت امروز را برای توسعه استراتژی دیجیتالی و بهره گیری از ابزارهای ویژه آن نادیده گرفته باشند، ضمن از دست دادن سهم بزرگ مخاطبان دیجیتالی، به چالش های بزرگی در حوزه مدیریت هزینه و رقابت با کسب و کارهای دیجیتالی بر خواهند خورد.

آقای هادی اسدی رییس کمیته اجرایی کنفرانس نیز پس بیان ضرورت هایی که منجر به برگزاری این کنفراس تخصصی و نیز نطر سنجی سرآمدی دیجیتال گردید؛ توصیه کردند شرکتها، با بررسی و تحلیل جامعه مشتریان خود، به طرح ریزی برنامه های تحولی جامع دیجیتالی بپردازند تا بتوانند ضمن تعریف نقش ابزارهای دیجیتالی در توسعه کسب و کارشان، از فرصتهای بهبود ارتباطات و خدمات دیجیتالی در حوزه مشتریان نیز بهره مند شوند.

طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک