خانه آرشیو اخباربرای اولین بار استراتژی بانکداری دیجیتال جهت‌گیری‌ کلان یک بانک داخلی
 
برای اولین بار استراتژی بانکداری دیجیتال جهت‌گیری‌ کلان یک بانک داخلی
 برای اولین بار استراتژی بانکداری دیجیتال جهت‌گیری‌ کلان یک بانک داخلی

مرجع تحلیلی خبری بانکداری دیجیتالی: عظیم نوید تهرانی، معاون طرح و توسعه بانک دی: در دنیای رقابتی امروز هر سازمان با هر اندازه‌ و ماهیت عملکردی، با تغییرات و تحولات سریعی روبرو است و باید فعالیت‌های خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت کند که در محیط پرتلاطم و بازار به شدت رقابتی، موفقیت کسب کرده و تداوم حیات داشته باشد. با توجه به مفهوم برنامه‌ریزی استراتژیک، این امر مستلزم بهره گیری از این نوع برنامه‌ریزی است؛ چرا که برنامه‌ریزی استراتژیک از یک طرف آینده‌نگر بوده و از طریق پیش‌بینی تحولات آتی اقدامات مناسب را تنظیم می‌کند. از سوی دیگر به محیط پیرامون خود توجه داشته و با آن ارتباط تنگاتنگ دارد و از این لحاظ می‌تواند به سرعت از تغییرات محیط با خبر شده و نسبت به آن واکنش سریع و مناسب نشان دهد.

برنامه‌ریزی استراتژیک با بررسی محیط خارجی و داخلی یک سازمان، فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی، قوت‌ها و ضعف‌های درونی را شناسایی کرده و با در نظر داشتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را تنظیم می‌کند و برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه‌های استراتژیک اقدام به انتخاب استراتژی‌هایی می‌کند که با تکیه بر قدرت ها و بهره‌گیری از فرصت‌ها، ضعف‌ها را از بین برده و از تهدیدها پرهیز می‌کند تا در صورت اجرای صحیح باعث موفقیت سازمان در عرصه رقابت شود. بانک دی به همین منظور از ابتدای فعالیت خود اقدام به تدوین برنامه استراتژیک کرده و طی زمان با بهره‌گیری از مفهوم برنامه‌ریزی غلتان اقدام به روزآمد بودن آن کرده است. با بهره گیری از توانمندی‌های سازمان و در نظر داشتن فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی مجموعه‌ای از اهداف استراتژیک برای بانک دی تدوین شد که برای تحقق آن «بانکداری دیجیتال» و «توسعه سرمایه انسانی متخصص در حوزه بانکداری» به عنوان جهت‌گیری‌های کلان بانک طراحی شد. بر این اساس بانک دی قصد دارد در یک بازه پنج ساله و در راستای تحقق چشم‌انداز «کسب بالاترین استانداردها در صنعت بانکداری کشور» اهداف تعیین شده را محقق کند. به این منظور و برای تثبیت جایگاه بانک دی در صنعت بانکداری کشور به عنوان یک نهاد پیشرو و ارزش آفرین، استراتژی‌هایی به طور خاص برای آنها طراحی شده است که نوع تحقق اهداف بانک دی را مشخص می‌کند.

چهارمین دوره نظر سنجی برند محبوب در سال 95، برای انتخاب برندهای محبوب سال آغاز شد. هادی اسدی رئی ...
طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک