Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_ikoni1h0jbsnsnrh77mmrl3kb7, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php:2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/contodb/contodb.php on line 7
..:: فناوران نواندیش ویژن ::..
خانهبانــك دانـــشراهنمای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند
 
راهنمای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند
 راهنمای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند

امروزه دنیای دیجیتالی درتمامی جنبه های زندگی وکار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت در کشور با عددی حدود ۷۴ درصد، توسعه استفاده از ابزارهای دیجیتالی شخصی همراه با ویژگیهای منحصربفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، قابلیت انتخاب مخاطبان هدف، تعاملی بودن، قابلیت سنجش اثربخشی و در نهایت هزینه پایین اطلاع رسانی و تبلیغات در آنها، این رسانه های دیجیتالی را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است.

هر چند که روندهای تبلیغات در جهان حاکی از این است که امروزه، رسانه های دیجیتالی تبدیل به یکی از مهمترین رسانه تبلیغاتی شرکت ها شده است و شرکتها برنامه های تبلیغات دیجیتالی گسترده خود را در حال برنامه ریزی و اجرا دارند، لذا گاها شرکتها قادر به بهره گیری مناسب از این رسانه های نوین و ارزشمند نمی باشند. بخش عمده این مشکلات را می توان در عدم برنامه ریزی و پیشبرد موضوع در قالب کمپین های تبلیغات دیجیتالی جامع، عدم توجه به ویژگیها و الزامات خاص این رسانه های دیجیتالی و در نهایت توجه اندک به تعریف دقیق بازار هدف و بهره گیری از ویژگی های هدفمندسازی رسانه ها عنوان نمود.

از این رو شکی نیست که توجه به توسعه دانش کاربردی تبلیغات دیجیتالی و آشناسازی مدیران شرکتها با نحوه برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتالی هدفمند، بایستی مورد توجه خاص قرار گیرد. در این راستا می توان مراحل پایه ای زیر را برای پیشبرد کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند با اثربخشی بالا پیشنهاد نمود:

اهداف خود را از تبلیغات دیجیتالی به صورت دقیق مشخص نمایید. به اصطلاح تعیین کنید این کمپین تبلیغاتی قرار است چه مشکلاتی را حل نموده یا شما را در رسیدن به چه اهداف کسب و کاری یاری نماید. فراموش نکنید تعیین دقیق اهداف کمپین تبلیغاتی شما، اولین و مهمترین اقدام شما در توسعه یک کمپین اثربخش خواهد بود.

استراتژی برند را پیشرانه و مبنای هویت دیجیتال خود قرار دهید. هماهنگی میان هویت دیجیتالی شما با استراتژی برند، ضمن تقویت جایگاه برند شما در بازار، موجب ایجاد هم افزایی در انتقال پیام شما به مخاطبان بازار هدف خواهد شد. ضمن اینکه تبلیغات برندینگ می تواند با بالا بردن اعتبار حرفه ای شما، جایگاه شما را در بازار تقویت نموده و بر روند توسعه فروش شما در بازار هدف بیفزاید.

مخاطبان خود را به درستی شناسایی و تعریف نمایید. تعیین و کسب شناخت مناسب از بازار هدف، یکی از مهمترین اقدامات شما در طراحی و پیشبرد یک کمپین تبلیغات دیجیتالی موفق خواهد بود. لذا بر اساس معیارهای بخش بندی مناسب، بخش های بازار را تعریف کرده و سپس سعی کنید تا شناخت مناسبی را از هر بخش به دست آورید. توسعه پروفایل شخصیتی خریداران یکی از بهترین ابزارهای شما برای شناخت مشتریان بازار هدف خواهد بود.

پیام خود را به درستی تعریف و به صورت خلاقانه ای توسعه دهید. مهمترین چیزی که از شما در بازار منتشر خواهد شد، پیام تبلیغاتی شما خواهد بود. توجه به مخاطبان، بهره گیری از خلاقیت در توسعه پیام و نیز استفاده از قدرت تعاملی رسانه های دیجیتال، بایستی از مهمترین توجهات شما در توسعه یک پیام خلاقانه مناسب خواهد بود.

رسانه های دیجیتال خود را بر اساس عوامل بالا تعیین نمایید. در فضای دیجیتال شما این امکان را دارید تا بر اساس جامعه هدف، مخاطبان و پیام طراحی شده، از رسانه های مناسب بهره ببرید. لذا با بهره گیری از امکانات و قدرت رسانه های دیجیتال، هدفمندی و دسترسی مناسب به مخاطبان بازار هدف را در بالاترین سطح به اجرا بگذارید. همچنین با برنامه ریزی مناسب رسانه های دیجیتالی، مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده برای کمپین را هموار نمایید.

بودجه تبلیغات دیجیتال خود را تعیین نمایید. اصولاً هزینه های تبلیغات در رسانه های دیجیتالی به قدری پایین است که بعید است شرکتی، حتی شرکتهای متوسط و کوچک، محدودیتهای بودجه ای خاصی در این زمینه داشته باشند. با اینحال لازم است تا بودجه بندی کمپین خود را به دقت مشخص نمایید.

کمپین تبلیغات دیجیتالی خود را به دقت ارزیابی نمایید. به منظور توسعه کمپین های اثربخش، لازم است تا پس از انجام هر کمپین، اثربخشی هر کمپین بر اساس اهداف تعیین شده مورد ارزیابی قرار گیرد. قابل ذکر است رسانه های دیجیتال، معیارهای قابل سنجشی از عملکرد کمپین در حوزه مشتریان به شما ارائه می نمایند و قدرت ارزیابی شما را از کمپین های اجرا شده، بالا می برند.

لیدهای ایجاد شده را به دقت و بر اساس اهداف کمپین رصد نمایید. تبلیغات، تازه ابتدای راه است و این شما هستید که با تدوین برنامه های مناسب می توانید لیدهای (سرنخ های فروش) ایجاد شده را توسعه داده و به فروش تبدیل کنید و از منافع آنها در بلند مدت بهره مند شوید. لذا با توسعه برنامه مدون در حوزه ارتباط با مشتریان، لیدهای ایجاد شده را در مسیر فروش پیش برده و اثربخشی کمپین را نیز در بلندمدت بسنجید.

در این راستا و با هدف توسعه دانش حرفه ای و کاربردی در حوزه طراحی و اجرای کمپین های دیجیتالی هدفمند، با تاکید بر محورهای فوق الذکر، برای اولین بار کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی در 27 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد. این کنفرانس تاکید ویژه ای بر توسعه تبلیغات دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش دهی به اهداف تبلیغات شرکت ها و نیز ایجاد بالاترین سطح دسترسی و اعتبار در بازار هدف شرکتها دارد تا بتواند با افزایش اثربخشی کمپین های تبلیغاتی، بهترین نتایج را برای آنها ایجاد نماید. در این کنفرانس سعی خواهد شد تا با انتقال دانش تخصصی و کاربردی ازطریق سخنرانی اساتید، مشاوران و مدیران متخصص حوزه تبلیغات و دیجیتال و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین های موفق دیجیتالی، زمینه ای را برای کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب و کار و مدیران بازاریابی و تبلیغات فراهم آورد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس تبلیغات دیجیتالی به آدرس زیر مراجعه نمایند.

www.DigiAdConf.ir

طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_ikoni1h0jbsnsnrh77mmrl3kb7, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/alt-php56) in Unknown on line 0