Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_eludv609gvgjkgnout7e6n7ik5, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php:2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/contodb/contodb.php on line 7
..:: فناوران نواندیش ویژن ::..
خانهبانــك دانـــشاجزای چهارگانه تبلیغ اثربخش
 
اجزای چهارگانه تبلیغ اثربخش
 اجزای چهارگانه تبلیغ اثربخش
هرساله مبالغ زیادی توسط شرکت ها صرف امور تبلیغاتی می شود لذا انجام تبلیغات به شکلی کارا و مؤثر ضروری به نظر میرسد . کاربردهای تبلیغات بسیار زیاد است با این وجود تمامی آنها دارای ویژگی مشترکی هستند که آن لزوم انتقال یک پیام می باشد. کارگزاران تبلیغات تلاش می کنند از آخرین فناوری های ارتباطی و رسانه ای برای معرفی کالا بهره گیرند تا مخاطب را نسبت به یک محصول یا خدمت جلب کنند و تبلیغاتی اثربخش داشته باشند. اجزای تبلیغات اثربخش شامل موارد زیر می باشد: 
1. استراتژی: زیربنای هر تبلیغی باید استراتژی و اهداف بلندمدت باشد. استراتژی منطق و برنامه ریزی پشت تبلیغ است که به آن جهت و مسیر می دهد.
 
2. ایده خلاقانه: ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان ها از اهمیت زیادی برخوردارند، چون این تبلیغات ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند. استراتژی تعیین شده باید به یک ایده خلاقانه تبدیل شود که وقتی مخاطب با تبلیغ مواجه می شود جذب آن گردد. 
 
3. رسانه درست: جهت رساندن پیام به مخاطبان درست باید وسیله ارتباطی و رسانه مناسب انتخاب گردد. در منطق کمپین تبلیغاتی، مهمترین کارکرد یک رسانه، اثربخشی آن است زیرا صاحب محصول هزینه سنگینی را برای پخش تبلیغات محصولات خود به گردانندگان رسانه می پردازد.
 
4. اجرای درست و خلاقانه: خلاقیت و ابتکار در اجرای طرح‌های تبلیغاتی یکی از امتیازات یک محصول نسبت به رقباست. زمانی که استراتژی یک تبلیغ به صورت صحیحی تدوین شده باشد و ایده خلاقانه ای نیز پشتوانه آن باشد ولی اجرای آن تبلیغ به صورت نادرستی صورت پذیرد آن تبلیغ دیگر اثربخش نخواهد بود.
 
 
طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_eludv609gvgjkgnout7e6n7ik5, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/alt-php56) in Unknown on line 0