Please Wait |
اینفوگرافی بازاریابی در سال 2015
باتوجه به رشد بازاریابی در سطح جهان هر ساله شاهد تغییرات چشمگیری در روش های بازاریابی شرکت ها می باشیم که نشان از رشد تبلیغات و بازاریابی دارد. در این میان در اینفوگرافی حاضر به بررسی ابعاد مختلف بازاریابی که در سال 2015 دچار تغییرات بسیاری گشته است پرداخته ایم. از جمله این تغییرات استفاده از داده های بازاریابی و تمرکز بر آن، توجه به هدفمندی و هدفگیری دقیق بازار که دو برابر اثربخش تر از تبلیغات غیر هدفمند می باشد و افزایش بودجه بازاریابی و تبلیغات آنلاین می باشد که در این میان بودجه تبلیغات موبایلی، تبلیغات بنری آنلاین و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به میزان چشمگیری افزایش یافته است.
|