خانهبانــك دانـــشمشارکت IBM و فیس بوک در راستای بازاریابی دیجیتالی هدفمند
مشارکت IBM و فیس بوک در راستای بازاریابی دیجیتالی هدفمند
مکانیزم های تبلیغات هدفمند روز به روز پیچیده تر می گردد به نحوی که برندها به دنبال هر چه شخصی تر ساختن تبلیغات برای تمام مصرف کنندگان هستند.فیس بوک و IBM طی توافق و مشارکتی که کردند کمک کردند تا بازاریابان بتوانند کمپین های تبلیغاتی هدفمند خود را از طریق قالب های گوناگون به انجام رسانند.
این مشارکت به مشتریان آی بی ام اجازه می دهد تا با استفاده از نرم افزار پیگیری فیس بوک و تحلیل های آی بی ام تبلیغات هدفمند و شخصی را برای مصرف کنندگانشان در فیس بوک انجام دهند. مصرف کنندگانی که برندهایی را که مشتری آی بی ام هستند در فیس بوک لایک می کنند، تبلیغاتی را متناسب با ویژگی های جمعیت شناختی و علایقشان دریافت می کنند. چنان چه مصرف کنندگان وب سایت شرکتی را بازدید کرده باشند و در آن ثبت نام کرده باشند، آی بی ام کمپین تبلیغاتی هدفمندی را برای آن ها ترتیب خواهد داد.
آمی مانسل یکی از مدیران آی بی ام بیان می دارد که ” این مشارکت فعالیت های بازاریابی را بسیار آسان تر نموده است؛ که راحت تر می توان اطلاعات بدست آمده از مصرف کنندگان را با ارائه محصولات شرکت ها مرتبط ساخت و مصرف کنندگان را درگیر نمود.” در ادامه می گوید: این موضوع سبب می گردد که شرکت ها بدانند که فردی که در گروه فیس بوک آن ها عضو است، اطلاعات زیادی در مورد برند آن ها دریافت خواهد کرد و می تواند به صورت مجازی از محصولات و خدمات آن ها آگاه گردد و خود ترویج دهنده برند آن ها شود.
دیوید هاوک معاون تدوین استراتژی IBM ، معتقد است: این مشارکت اجازه می دهد تبلیغات هدفمند بهتری در مقایسه با ایمیل مارکتینگ رخ دهد. وی می گوید” کمپین تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ خوب است اما این مشارکت کمک می نماید تا کانال های ارتباطی تان را بهینه گردد و از آن ها برای پیشنهاد ها و تبلیغات جدید استفاده شود.
http://hormond.com
|
|