Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_4ck9s3n3bupfgvl9ojd058v3q5, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php:2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/contodb/contodb.php on line 7
..:: فناوران نواندیش ویژن ::..
خانه آرشیو اخبار
آرشیو اخبار
 برندهای محبوب سال 1400 بر اساس نتایج نظرسنجی مردمی اعلام شدند
در جشن پایانی هشتمین جشنواره برند محبوب ، از برندهای منتخب مردم تقدیر به عمل آمد   به گزارش دبیرخانه جشنواره، پس از یک دوره دوماهه نظرسنجی مردمی از میان برندهای حاضر در جشنواره برند محبوب، طی مراسمی با شکوه، برندهای محبوب مبتنی بر نتایج این نظرسنجی در سال 1400 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد. به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید. در این مراسم که در 17 مرداد ماه 1400، در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند. در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد 1,018,943 رأی مردمی در بیش از 100 گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت گردید. لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، در هر گروه کالایی برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند     ...
  شروع هشتمین نظرسنجی مردمی سالانه انتخاب برندهای محبوب در سال 1400
گسترده ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب سال 1400 آغاز شد   دبیر اجرایی جشنواره در پی برگزاری موفق هفت دوره نظرسنجی برندهای محبوب، از شروع هشتمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم سال 1400 خبرداد و گفت: مقارن با سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و رویکرد توجه ویژه به کالا و خدمات شرکتهای ایرانی در پی اعلان رسمی برنامه های "جشنواره ملی برند محبوب" هشتمین نظرسنجی مردمی، از 15 اردیبهشت ماه آغاز و تا 15 تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.     هادی اسدی ضمن اشاره به برنامه های اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رأی دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند تا با شرکت در این نظرسنجی و رأی دادن به برندهای محبوب خود، نقش خود را در انتخاب محبوب ترین برندهای بازار ایران ایفا نموده و ضمن تقدیر از تلاش های ش ...
 برندهای محبوب ایرانی سال 1399 معرفی شدند
در مراسم پایانی هفتمین جشنواره برند محبوب ، از برندهای محبوب ایرانی سال 99 تقدیر شد.   به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره برند محبوب، برندهای محبوب ایرانی منتخب، طی مراسمی در تاریخ 29 مرداد ماه 99 در مرکز همایشهای بین المللی رایزن تهران، با حضور جمعی از مقامات عالی و مدیران برندهای محبوب و اساتید حوزه برند، معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد. هفتمین جشنواره برند محبوب در این نظرسنجی گسترده ملی که از تاریخ 15 اردیبهشت ماه تا 25 تیرماه 1399 در 48 گروه کالا و خدمات و باحضور بیش از 800 برند برگزار گردید، 3.044.289 رای مردمی جمع آوری شد که مبنای انتخاب برندهای محبوب ایرانی قرار گرفته است. مراسم قرعه کشی شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز به منظور تقدیر از هواداران برندهای محبوب، برگزار شد و به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره پخش شد و در نتیجه برندگان قرعه کشی جوایز مشخص شدند ...
 اعلام زمان آغاز هفتمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب در سال 1399
رئیس کمیته اجرایی از شروع هفتمین دوره نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی سال 1399 از 15 اردیبهشت ماه خبر داد. اسدی ضمن اشاره به برنامه های اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. اسدی ضمن اشاره به اجرای نظرسنجی این دوره جشنواره در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. لذا هواداران برندها می توانند با مراجعه و عضویت در صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام با عنوان @irantopbrands‌ ضمن ثبت رای به برندهای محبوب خود، در قرعه کشی جوایز ویژه این جشنواره نیز شرکت نمایند. ایشان همچنین با تاکید بر شرایط موجود در حمایت از تولید داخلی اعلام کرد: در سال جاری نظرسنجی این جشنواره محدود به برندهای ایرانی خواهد بو ...
 محصولات نوآور سال 98 در چهارمین جشنواره نوآوری محصول معرفی شدند
اختتامیه چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور مدعوینی از معاونت علمی ریاست جمهوری، اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه نوآوری و مدیران ارشد شرکت های نوآور سال ۱۳۹۸ برگزار شد.   در این مراسم ۲۲ محصول نوآورانه شرکت هایی بزرگ صنعتی و خدماتی پس از بررسی در کمیته ارزیابی جشنواره و تایید کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه و متخصصین حوزه نوآوری که امتیاز مورد نظر را کسب کردند، موفق به کسب گواهینامه و لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی سال ۱۳۹۸ شدند.   در ابتدای این مراسم هادی اسدی گزارشی را از برنامه اجرایی این رویداد در سال جاری ارائه نموده و اهداف و رویکردهای اصلی این جشنواره را بیان نمود. وی در ادامه افزود توسعه و تقویت جایگاه نوآوری در کشور، تقدیر از تلاشهای صنعتگران نوآور و در نهایت توسعه مسیر بهبود نوآوری محصول در شرکتهای بزرگ، جزو مهمترین اهداف برگزاری این رویداد می باشد.   صاحبکار رئیس مرکز توسعه شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با ارائه قوانین و چارچوب فعالیت شرکتهای دانش بنیان ...
 برندهای محبوب سال 1398 معرفی شدند
ششمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی روز دوشنبه مورخ 22 مهرماه 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در طی این همایش، ضمن معرفی برندهای محبوب سال 1398 منتخب گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت، از مدیران این برندها قدردانی بعمل آمد.       در ابتدای این همایش، آقای اسدی دبیر اجرایی همایش ضمن تاکید بر تلاش های انجام شده در دبیرخانه جشنواره در اجرای یک نظرسنجی مردمی عادلانه به آمار این نظرسنجی اشاره کرده و عنوان کردند: با جمع آوری 2.543.943 رای مردمی در این نظرسنجی که به مدت چهار ماه به طول انجامید، برندهای محبوب مردم در 152 گروه کالا و خدمات شناسایی و انتخاب شدند. ایشان به پایگاه مردمی این برندها در کسب خوشنامی و جلب رضایت مصرف کنندگان اشاره کرده و اظهار امیدورای کردند این اقدامات بتواند بیش از پیش، جایگاه مصرف کنندگان را در فضای کسب و کار ارتقا بخشد و همچنین در توسعه خریدهای مبتنی بر برند در جامعه تاثیرگذار باشد. ایشان همچنین به راه اندازی شورای راهبردی برند در پژوهشکده سیاستگذاری شریف اشاره نموده ...
 اولین رویداد ملی چشم انداز نوآوری در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد
استقبال کم نظیر مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی با همراهی فعالانه مدیران ارشد وزارت نفت همچون دکتر محمد زاده، دکتر ریاحی، مهندس طالقانی و مهندس صالح هندی نشان از اهمیت و توجه ویژه مدیران به نوآوری در این صنعت دارد در این رویداد علاوه بر برگزاری همایش و ایراد سخنرانی های تخصصی در حوزه نوآوری، نمایشگاه جانبی با حضور شرکت­های فناور، دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به منظور نمایش توانمندی‌های داخلی در این حوزه برگزار گردید. لازم به ذکر است شرکت­های حاضر در نمایشگاه بعد از چند مرحله ارزیابی و با امتیازدهی کمیته داوری متشکل از مدیران باتجربه شرکت­های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی و پژوهشگاه نفت انتخاب شدند. در نهایت سه شرکت برتر با نظر داوران انتخاب و در روز همایش به سخنرانی در مورد محصولات خود پرداختند. در ابتدای این برنامه دکتر محمدرضا موحدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت تعامل به منظور مقابله با تحریم‌ها علیه کشور ایران گفت: باید از تحریم‌ها به عنوان یک موتور محرک برا ...
 برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری رویداد چشم انداز نوآوری
اولین جلسه شورای سیاست­گذاری رویداد چشم انداز نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مورخه 31 شهریور 98 در دانشگاه شریف برگزار شد.   به گزارش دبیرخانه رویداد چشم انداز نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی؛ در این جلسه ابتدا آقای هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی همایش با خوشامد گویی به مهمانان و گزارشی از فعالیت­های انجام شده در مرکز نوآوری محصول دانشگاه شریف و حضور در شرکت­های بزرگ و ارزیابی فرایند نوآوری محصول در شرکتهای حوزه نفت و پتروشیمی الزام برگزاری رویداد ملی چشم انداز نوآوری در این صنعت را برای ما ایجاد کرد و بازخورد خوب از مدیران این شرکت­ها و توسعه این نگاه، آغازگر انجام این رویداد به میزبانی دانشگاه شریف باحمایت سازمان­ها و نهادهای مرتبط بود.   ایشان ادامه داد یکی از برنامه­های ضروری که می­تواند موجب پیشرفت در آینده و روند فعلی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شود، همزبانی شرکت­های استارت آپ و دانش بنیان با شرکت­های بزرگ و بالغ صنعت است. این ارتباطات و همکاری­ها با رویکرد حل چالش­های صنعت ، زمینه را برای انتشار فناوری و نوآوری فرا ...
 تمدید زمان نظرسنجی برند محبوب تا 15 شهریور ماه
به گزارش دبیرخانه جشنواره برند محبوب زمان برگزاری ششمین دوره نظرسنجی برند محبوب در سال 98 تا 15 شهریور ماه تمدید شد. خدمات ارائه شده در این نظرسنجی برای همه برندها رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای بابت برگزاری و قدردانی از برندهای منتخب مردمی دریافت نخواهد شد. گفتنی است تمامی هواداران عزیز برندها می توانند تا 15 شهریور ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به سامانه نظرسنجی جشنواره به آدرس https://irantopbrands.org در این نظرسنجی بزرگ شرکت و با ثبت رای خود از برندهای محبوب خود حمایت نمایند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه جشنواره مراجعه و یا با شماره‌ی 88318320-021 تماس حاصل نمایند. ...
 گسترده ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب سال 98
دبیر اجرایی جشنواره در پی برگزاری موفق پنج دوره نظرسنجی برندهای محبوب، از شروع ششمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم سال 1398خبر داد و گفت: مقارن با سال رونق تولید و رویکرد توجه ویژه  به کالا و خدمات شرکتهای ایرانی در پی اعلان رسمی برنامه های "جشنواره ملی برند محبوب" ششمین نظرسنجی مردمی، از 15 اردیبهشت ماه آغاز و تا 15 مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت. هادی اسدی ضمن اشاره به برنامه های اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رأی دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد.   ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند تا با شرکت در این نظرسنجی و رأی دادن به برندهای محبوب خود، نقش خود را در انتخاب محبوب ترین برندهای بازار ایران ایفا نموده و ضمن تقدیر از تلاش های شرکت های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای سایر هموطنان عزیز کشورمان ف ...
 تامین مالی شرکتهای بزرگ و هلدینگ ها به عنوان رویکرد اصلی اولین همایش بانکداری شرکتی
در جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی بانکداری شرکتی مطرح شد: تاکید بر تامین مالی شرکتهای بزرگ و هلدینگ ها به عنوان رویکرد اصلی اولین همایش بانکداری شرکتی در اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی بانکداری شرکتی که با ریاست جناب اقای دکتر دیواندری به عنوان رئیس همایش و با حضور اعضای شورای سیاستگذاری در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن بررسی اهداف و محورهای همایش، به تبیین رویکرد اصلی این دوره همایش با موضوع تامین مالی شرکتی پرداخته شد و مقرر گردید تامین مالی شرکتی به عنوان مهمترین محور همایش در سال جاری مد نظر قرار گیرد.   قابل ذکر است در این همایش ملی که با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران مالی ۵۰۰ شرکت برتر ایران برگزار می گردد به تبیین نقش بانکداری شرکتی در ارائه خدمات جامع و مناسب به شرکتهای بزرگ و هلدینگ ها از طرف بانکها پرداخته خواهد شد. بدیهی است این همایش فرصت ویژه ای را برای ارائه راهکارهای جامع مالی و بانکی به مدیران مالی شرکتهای بزرگ ایجاد خواهد نمود تا با آگاهی از این خدمات، بتوانند تصمیمات بهتری در زمینه انتخاب تامین کننده خدمات بانکی و مالی بگیرند. ...
 برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی بانکداری شرکتی
با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری اولین همایش ملی بانکداری شرکتی و به منظور تعیین اولویتها و چارچوب های اساسی این همایش بزرگ ملی، اولین همایش شورای سیاستگذاری این جشنواره با حضور ارکان همایش و تعدادی از اعضای شورای سیاستگذاری برگزار گردید.   در این جلسه که در روز سه شنبه ۵ مرداد در محل سال جلسات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار گردید به بررسی اهداف، رویکردها و محورهای اصلی همایش پرداخت و نهایتاً با اعمال برخی اصلاحات در اهداف و محورهای پیشنهادی، به تهیه نسخه عملیاتی از چارچوب راهبردی همایش ختم گردید.   قابل ذکر است بر اساس موضوعات مطرح در جلسه، ارائه راهکارهای بانکداری شرکتی به سازمانها و شرکتهای بزرگ در اولویتهای اهداف و محورهای این همایش بوده و در کنار آن پرداختن به موضوعات اساسی بنگاهها در حوزه تامین مالی شرکتی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر کشور نیز جزو برنامه های اصلی همایش خواهد بود.   این جلسه با تعیین زمان نیمه دوم مهر ماه به عنوان زمان برگزاری همایش و سالن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما به عنوان محل برگزاری همایش به ...
 پنجمین جشنواره برند محبوب با معرفی برندهای محبوب منتخب مردمی در سال 97 به کار خود پایان داد
پنجمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و در طی این همایش برندهای محبوب منتخب گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها معرفی شدند. در ابتدای این همایش، اسدی دبیر اجرایی همایش ضمن تاکید بر تلاش های انجام شده در دبیرخانه جشنواره در اجرای یک نظرسنجی مردمی عادلانه به آمار این نظرسنجی اشاره کرده و عنوان کردند: با جمع آوری بیش از یک میلیون و پانصدهزار رای در این نظرسنجی که به مدت چهار ماه به طول انجامید، برندهای محبوب مردم شناسایی و انتخاب شدند. ایشان همچنین به پایگاه مردمی این برندها در کسب خوشنامی و جلب رضایت مصرف کنندگان اشاره کرده و اظهار امیدورای کردند این اقدامات بتواند بیش از پیش، جایگاه مصرف کنندگان را در فضای کسب و کار ارتقا بخشد. در ادامه محمود محمدیان دبیر علمی جشنواره، ضمن اشاره به رویکردهای علمی جشنواره و تاکید بر جایگاه ویژه شاخص محبوبیت برند در مباحث علمی برندینگ، به تببین موضوعات مرتبط با اطلاع رسانی این جایگاه در میان بندها پرداخته و عنوان کردند: برندها با ...
 برگزاری پنجمین دوره نظرسنجی برند محبوب برای انتخاب برند محبوب سال 97
دبیر اجرایی جشنواره در پی برگزاری موفق چهار دوره نظرسنجی برندهای محبوب، از شروع پنجمین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم سال 1397 خبر داد و گفت: در پی اعلان رسمی برنامه های "جشنواره ملی برند محبوب" در بهمن ماه، نظرسنجی مردمی در این ارتباط، از 15 بهمن ماه سال جاری به مدت 120 روز به اجرا گذاشته خواهد شد. هادی اسدی ضمن اشاره به برنامه های گسترده اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رأی دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند تا با شرکت در این نظرسنجی و رأی دادن به برندهای محبوب خود، نقش خود را در انتخاب محبوب ترین برندهای بازار ایران ایفا نموده و ضمن تقدیر از تلاش های شرکت های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای سایر هموطنان عزیز کشورمان فراهم آورند.. دبیر اجرایی جشنواره همچنین اظهار داشت: برند ...
 دومین جشنواره نوآوری محصول با معرفی برترین نوآوری های سال 96 به کار خود پایان داد
دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با معرفی و تقدیر از ۱۶ محصول برتر نوآور شرکت های ایرانی به کار خود پایان داد. به گزارش دبیرخانه جشنواره نوآوری محصول؛ پنجم بهمن ماه سال جاری، دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با حضور فعالان حوزه کسب و کار در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار و با معرفی و تقدیر از محصولات و خدمات برتر این حوزه پایان یافت. هادی اسدی دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی این رویداد را نوعی جریان‌سازی در راستای نهادینه کردن فرهنگ نوآوری دانست و گفت: در صورتی که فرآیند نوآوری (از ثبت ایده تا تولید محصول) نهادینه شود، تکرارپذیری این فرآیند در سازمان‌ها افزایش پیدا می‌کند. اسدی در سخنانی اظهار کرد: اسناد بالادستی و رویکرد اقتصاد مقاومتی ایجاب می‌کند که بحث نوآوری محصول در شرکتهای ایرانی جدی گرفته شود. دبیر اجرایی جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با بیان اینکه جشنواره مذکور در اولین سال برگزاری (سال ۹۵) براساس پایه علمی و دانشگاهی آغاز بکار کرد و در دومین سال برگزاری ضمن ادامه این مسیر، از حمایت ...
 چهارمین جشنواره ملی برند محبوب با معرفی برند های محبوب سال ١٣٩٦ برگزار شد
مراسم جشن باشکوه برند محبوب که با حضور مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها در سی ام فروردین در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید با معرفی برندهای محبوب سال 1396 به کار خود پایان داد. به گزارش دبیرخانه جشنواره برند محبوب، در این مراسم هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره ملی برند محبوب ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دروره های گذشته تصریح کرد در چهارمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب که از 25 آذر الی 25 بهمن سال 1395 برگزار گردید بیش از 2000 برند در ١٤٧ گروه کالا و خدمات نظرسنجی حضور داشتند و در نهایت این نظرسنجی گسترده مردمی با ثبت ١٢٧٥٤٩٦ رای تایید شده از طرف مصرف کنندگان به ثبت رسید که این آرا، مبنای انتخاب و معرفی برندهای محبوب مصرف کنندگان در سال 1396بوده است.   در ادامه آقای دکتر محمود محمدیان رییس کمیته علمی جشنواره نیز با بیان این نکته که حساسیت و اهمیت برندینگ در کشور در سطح گفتمان ایجاد شده استادامه داد، خوشبختانه اهمیت برندینگ عاطفی و در راس آن محبوبیت برند در کشور در حال افزایش است. ایشان تاکید کردند در میان شاخصه ها و معیارهای م ...
 طی مراسمی در30 فروردین 96 برندهای محبوب سال معرفی می شوند
با پایان یافتن زمان نظرسنجی، برندهای محبوب مردمی معرفی خواهند شد. به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره برند محبوب، برندهای محبوب منتخب، طی مراسمی در تاریخ 30 فروردین ماه 96 درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد. در این نظرسنجی گسترده ملی که از 25 آذرماه آغاز و تا 25 بهمن در 147 گروه کالا و خدمات ادامه داشت، 1275496 رای مردمی جمع آوری گردید که مبنای انتخاب برندهای محبوب قرار گرفته است. بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده باشند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت خواهند کرد و به برندهای دوم هر گروه نیز تندیس سیمین برند محبوب اهدا خواهد شد. علاوه بر این به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، در گروههایی که برندهای خارجی به عنوان برند محبوب اول و دوم انتخاب شده باشند، به شرط حضور بیش از دو برند ایرانی، برند ایرانی حائز بالاترین آرا در میان برندهای ایرانی، به عنوان برند محبوب ایرانی معرفی خواهند گردید. شایان ذکر است همانند سالهای ...
 مردم برندهای محبوب خود را انتخاب کنند.
چهارمین دوره نظر سنجی برند محبوب در سال 95، برای انتخاب برندهای محبوب سال آغاز شد. هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی جشنواره ملی برند محبوب، از آغاز چهارمین دوره نظرسنجی گسترده مردمی از 25 آذر ماه سال جاری برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: این نظرسنجی مردمی به منظور تعیین وضعیت هواداری هر یک از برندها در 145 گروه کالا/خدمات مورد نیاز عموم مردم در سال 95 انجام می گردد تا در نهایت برندهای که حائز بیشترین تعداد آرای هواداری شوند به عنوان برندهای محبوب بازار ایران انتخاب و به عموم مردم معرفی شوند. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند همچون سه دوره گذشته  برای چهارمین سال متوالی ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران فراهم آورند. اسدی افزود: پس از انجام این نظرسنجی گسترده ملی، برندهای محبوب مردمی طی مراسمی، اردیبهشت ماه سال آینده در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد. ایشان در ادامه افزودند به منظور تقدیر از نقش ارزشمند مردم در هوادا ...
 برترین‌های نوآوری‌ محصول شرکتهای ایرانی در سال ۱۳۹۵ معرفی شدند
طی مراسمی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران معرفی شدند: برترین‌های نوآوری‌ محصول شرکتهای ایرانی در سال ۱۳۹۵ “جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی” که با همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برپا شده بود با معرفی محصولات نوآورانه برگزیده کمیته ارزیابی جشنواره، به کار خود پایان داد. این جشنواره در راستای تقویت دانش کاربردی و انتقال تجربیات شرکتهای موفق به سایر مدیران و کارشناسان شکل گرفته و به دنبال این است تا بتواند فضایی را برای همفکری جهت ارتقای سطح نوآوری در کسب و کارهای ایرانی فراهم نماید. این مراسم در ۳ بخش اصلی برگزار گردید: در بخش نخست رئیس کمیته اجرایی جشنواره و اساتید علمی به ارایه گزارش فعالیت‌ها و چارچوب‌های نظری جشنواره پرداختند. در بخش دوم به ارائه تجربیات شرکتهای موفق در حوزه نوآوری از زبان مدیران آنها پرداخته شد و در بخش پایانی جشنواره نیز محصولات نوآورانه منتخب جشنواره معرفی شدند و با اعطای “لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی” از آنها تقدیر به عمل آمد. هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی جشنواره در آغاز مراسم گزارشی را درباره نحوه ش ...
  برندهای محبوب سال 1395 بر اساس نتایج نظرسنجی مردمی اعلام گردید.
پس از یک دوره چهارماهه نظرسنجی مردمی از میان برندهای حاضر در جشنواره برند محبوب، طی مراسمی با شکوه، برندهای محبوب مبتنی بر نتایج این نظرسنجی در سال 1395 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد. به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید. در این مراسم که در 11 مرداد ماه 1395، در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شده بود، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند. در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد 354791 رأی مردمی در ٨٨ گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت گردید. لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، در هر گروه کالایی برندهای اول و دوم از نگاه مردم، به عنوان برندهای محبوب معرفی شدند. علاوه بر این به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، در گروههای که برندهای اول و دوم آن خارجی بودند، محبوبترین برند ایرانی نیز به عنوان برند محبوب ایرانی معرفی شدند. نکته قابل توجه، حضور تعداد کثیری از برندهای ایرانی در صدر جدو ...

[ 1 الی 2 ]
طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_4ck9s3n3bupfgvl9ojd058v3q5, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/alt-php56) in Unknown on line 0