Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_3n3og64b9j54o98qco1stf93s1, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php:2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/contodb/contodb.php on line 7
..:: فناوران نواندیش ویژن ::..
خانهبانــك دانـــش
بانــك دانـــش
 اجزای چهارگانه تبلیغ اثربخش
هرساله مبالغ زیادی توسط شرکت ها صرف امور تبلیغاتی می شود لذا انجام تبلیغات به شکلی کارا و مؤثر ضروری به نظر میرسد . کاربردهای تبلیغات بسیار زیاد است با این وجود تمامی آنها دارای ویژگی مشترکی هستند که آن لزوم انتقال یک پیام می باشد. کارگزاران تبلیغات تلاش می کنند از آخرین فناوری های ارتباطی و رسانه ای برای معرفی کالا بهره گیرند تا مخاطب را نسبت به یک محصول یا خدمت جلب کنند و تبلیغاتی اثربخش داشته باشند. اجزای تبلیغات اثربخش شامل موارد زیر می باشد:  1. استراتژی: زیربنای هر تبلیغی باید استراتژی و اهداف بلندمدت باشد. استراتژی منطق و برنامه ریزی پشت تبلیغ است که به آن جهت و مسیر می دهد.   2. ایده خلاقانه: ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان ها از اهمیت زیادی برخوردارند، چون این تبلیغات ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند. استراتژی تعیین شده باید به یک ایده خلاقانه تبدیل شود که وقتی مخاطب با تبلیغ مواجه می شود جذب آن گردد.    3. رسانه درست: جهت رساندن پیام به مخاطبان درست باید وسیله ارتباطی و رسانه مناسب انتخاب گردد. در منطق کمپین تبلیغات ...
 بازاریابی مجدد در تبلیغات آنلاین
بازاریابی مجدد اقدامی صورت گرفته شده توسط شرکت‌ها برای معرفی یک محصول یا خدمات به بازار در جهت پاسخ به کاهش فروش است. و به بازاریابان اجازه می‌دهد تا به کاربران اینترنت تبلیغاتی را که پیش‌ازاین در طی وبگردی دیده‌اند در وب‌سایت‌های دیگر هم نشان دهند.   مطمئنا برای شما اتفاق افتاده است که در جستجوی یک محصول به مشاهده‌ی تبلیغات، خدمات و شرکت‌های مختلفی در اینترنت می‌پردازید. تبلیغی را می‌بینید و آن را مشاهده می‌کنید اما به گفته‌ی آن عمل نمی‌کنید، یک ماه بعد در حالی که شما به دنبال یک چیز دیگر در وب‌سایت‌ها هستید همان تبلیغ قبلی به شما نشان داده می‌شود. این کار بازاریابی مجدد نامیده می‌شود.   در واقع بازاریابی مجدد اشاره به تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی برای پیگیری بازدیدکنندگان یک وب‌سایت است که عملی را انجام نداده‌اند (معمولا کسانی که سبد خرید خود را رها کرده‌اند) که می‌توانید آن‌ها را در سراسر اینترنت دنبال کنید. بازاریابی مجدد از در اختیار گرفتن مجموعه& ...
 اهمیت رسانه های تبلیغاتی در اثربخشی تبلیغات
برنامه ریزی رسانه ها بخش مهمی از فرآیند تبلیغات و در نهایت فرآیند برنامه ریزی یک نام تجاری محسوب می شود. از آنجا که هزینه ی رسانه های تبلیغاتی مقدار زیادی از بودجه تبلیغاتی را شامل می شود مسلماً نیازمند صرف زمان و نیروی زیادی می باشد. یک برنامه رسانه ای ضعیف موجب عدم موفقیت کل یک کمپین تبلیغاتی صحیح می شود. به منظور موفقیت در کمپین های تبلیغاتی،رسانه تبلیغاتی مناسب قطعا عنصری حیاتی محسوب می شود. موفقیت در تبلیغات موجب دستیابی به اهداف بازاریابی به شرح زیر می گردد: فروش بیشتر، ‌ایجاد نگرش و نظر مثبت راجع به نام تجاری، ارائه آگاهی بیشتر راجع به محصول، ایجاد تبلیغات دهان به دهان میان مردم راجع به نام تجاری، ایجاد مزیت های رقابتی و ... انتخاب رسانه اثربخش یکی از مشکل ترین تصمیماتی است که مدیر کمپین برای موفقیت برنامه تبلیغاتی اتخاذ می کند. به عبارتی مدیر کمپین از میان ده ها رسانه صوتی، تصویری، محیطی، چاپی، مستقیم و غیر مستقیم باید موثرترین آن ها را برای کمپین خود برگزیند چرا که کارایی رسانه هدف اصلی برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی و خرید آنان است. تا بتوان حداکثر بهره را از بو ...
 استراتژی برند پیشرانه هویت دیجیتال
  در دنیای رقابتی امروز نقش و اهمیت دارایی های نامشهود بین شرکت ها افزایش یافته است یکی از دارایی های نامشهودی که مهمترین عامل متمایزکننده یک شرکت و ایجاد مزیت رقابتی برای آن می باشد برند می باشد. لذا توجه به استراتژی های برند برای هر سازمانی حائزاهمیت می باشد. استراتژی برند مسیر مشخصی برای مدیران سازمان ایجاد می کند و برنامه بازاریابی و برندسازی در سازمان را هدایت و کنترل می کند که این امر موجب ایجاد بهره وری یا به عبارتی سود بیشتر خواهد شد. لذا کلیه فعالیت ها از جمله فعالیت های تبلیغاتی به ویژه تبلیغات دیجیتالی به عنوان یکی از موثرترین روش های تبلیغات در دنیای حاضر باید در هماهنگی با برند و استراتژی های تدوین شده برای برند باشد. استراتژی برند برندینگ از مباحث مهم و اصلی استراتژی های مدیریت محصول به شمار می رود. استراتژی برند موثر، ایده ی هماهنگ کننده ای است که تمامی رفتارها، اقدامات و ارتباطات حول آن شکل می گیرند. این استراتژی در مورد تمام محصولات و خدمات صدق می کند. استراتژی برند از طریق ایجاد یک نام تجاری با هویت ویژه و ارتقای آن،‌ ارزش خاصی را برای مشتری خلق ...
 تصمیم گیری درمورد استفاده از شرکت های تبلیغاتی
  برای برخورداری از خدمات شرکت های تبلیغاتی لازم نیست بودجه چند میلیون دلاری داشته باشید. بسیاری از مؤسسات تبلیغاتی کوچک تمام خدماتی را که در شرکت تبلیغاتی بزرگی ارائه می شود، در اختیار شما می گذارند. با این تفاوت که این موسسات بودجه و نیازهای تبلیغاتی شما را نیز در نظر می گیرند. اگر به موجب یکی از این دلایل ده گانه زیر فکر میکنید استفاده از شرکت تبلیغاتی برای شما ضرورت دارد بهتر است راجع به این موضوع جدی تر فکر کنید. بودجه تبلیغ چشمگیراست. اگر بودجه تبلیغ شما به میزان چشمگیری افزایش یافته است وقت آن رسیده است که از شرکتی تبلیغی بخواهید که پروژه های شما را سرو سامان دهد. بهتر است به این سوالات پاسخ دهید که آیا من به بهترین نحو بودجه تبلیغاتی خود را خرج میکنم؟ آیا بودجه تبلیغاتی را به درستی صرف رسانه ها میکنم؟ جهت پاسخ دادن به این سوالات بهتر است از شرکتهای تبلیغاتی کارآمد مشاوره نمایید. نیاز به یک خریدار حرفه ای رسانه دارید. اگر خریدار رسانه سختکوش و مطلع باشد از پولی که برای تبلیغ کنار گذاشته اید بهترین استفاده را می کند و کاری به میزان پول نداردهنگام خرید جانب انصا ...
 چرا تبلیغات دیجیتال؟
  پس از شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه گذاشت. در ابتدا اولین شیوه برای تبلیغ استفاده از پست الکترونیک بوده اما با اضافه شدن فناوری وب به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به شکل امروزی آن آغاز گردید. در سال ۱۹۹۴ اولین بنر تبلیغاتی (که امروزه معمول‌ترین و مشهورترین مدل تبلیغ در اینترنت است) در پایگاه اینترنت "هات وایر" به کار گرفته شد. در آن زمان هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می‌بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، درنتیجه بنرهای تبلیغاتی بوجود آمدند این بنر تبلیغاتی بخشی از یک کمپین با هدف به تصویر کشیدن آینده دیجیتالی بود، که توسط ای تی اند تی به ارمغان آورده شد از این سال به بعد تبلیغات اینترنتی به عنوان تکنیکی موثر و کارا برای تبلیغات مورد توجه بازاریابان قرار گرفت و وب به عنوان رسانه ای عمومی پذیرفته شد. در دنیای کنونی که همه چیز به سمت آنلاین شدن پیش می رود ، تمامی کسب و کارها فارغ از سنتی یا  مدرن بودن جهت بدست آوردن موقعیت های جدید باید دنیای دیجیتال را شناخته و از آن استفاده نمایند.   مطابق گزارش ...
 خلاقیت لازمه ی تبلیغات
تبلیغات یکی از مشهودترین فعالیت های بازاریابی است. بدین منظور تبلیغات احتیاج به طراحی و اجرای مناسب دارد. در کل یکی از اساسی ترین جنبه های طراحی در استراتژی تبلیغات، استراتژی خلاقیت است. یک تبلیغ خلاق تبلیغی است که هنری، حرفه ای و دارای ایده های ابتکاری است.این گونه تبلیغات  به عنوان تبلیغات مطلوبتر ادراک می شوند. رینارتز و سافرت بیان می کنند که هیچ چیز کارآمدتر از تبلیغات خلاقانه نیست. چرا که این نوع تبلیغات به یاد ماندنی تر بوده و دارای اثر بلند مدت تری هستند و از لحاظ هزینه تبلیغات کم خرج تر هستند و می توانند طرفداران بیشتری را جذب کنند.  در واقع در بازاری که مملو از محصولات و خدمات مختلف است، خلاقیت حرف اول را می زند. هم خلاقیت در تولید محصول و هم خلاقیت در تبلیغات و اگر تبلیغات برای بازاریابی بدون خلاقیت باشد برای مخاطبان بسیار خسته کننده و ملال آور است و سازندگان تبلیغات نیز کاری بیهوده انجام داده اند و صرفا موجب هدررفت بودجه تبلیغات خود شده اند. در واقع می توان گفت خلاقیت روح تبلیغات و برند سازی است. تبلیغات اگر به گونه ای منحصر به فرد باشد تاُثیر مطلوبی بر ...
 لزوم هدفمندی تبلیغات اینترنتی
لزوم هدفمندی تبلیغات آنلاین در حال حاضر بر همگان روشن است. چرا که در این نوع تبلیغ، با توجه به علایق مخاطب، تبلیغات نمایش داده می شود و کاربران اینترنت مجبور نیستند تبلیغات غیرمرتبط با خود را مشاهده کنند. یکی از اصلی ترین اهداف تبلیغ کنندگان یافتن مخاطبان مناسبی برای تبلیغات شان میباشد، زیرا تبلیغات برای حجم زیادی از مخاطبان به نمایش گذاشته می شود که درصد زیادی از آنها هیچ علاقه ای به محصولات یا خدمات تبلیغ شده ندارند، و مخاطب هدف تبلیغات نیستند. درنتیجه، این امر برابر با اتلاف هزینه تبلیغات خواهد بود. برای مثال شخصی که قصد فروش ماشین آلات صنعتی سنگین دارد، نمی تواند برای عموم مردم تبلیغات کند. چرا که 99 درصد افراد احتیاجی به خرید این محصولات ندارند برای این منظور صنعت تبلیغات آنلاین راه حلی را پیشنهاد می کند که بتوان همان یک درصد مخاطبانی که هدف اصلی تبلیغات هستند را جذب کرد. اکنون با توجه به اینکه هدفمندی یکی از اصول افزایش اثربخشی در تبلیغات است. محور صنعت تبلیغات آنلاین تمرکز بر روی جامعه هدف کوچکی است که مخاطب اصلی هستند و علاقه مند به محصولات و خدمات ارائه شده می باشند. چرا ...
 منتخب کمپین های تبلیغاتی سال 2014
کمپین تبلیغاتی تلاش برای راه اندازیی یک تیم جهت برنامه ریزی هماهنگ و منسجم در تمامی زمینه تبلیغاتی و سپس اجرای آنها بصورت یک مجموعه مرتبط، با زمانبندی مشخص به منظور افزایش تاثیر گذاری و پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش می باشد. کلیه عملیات فوق به یک شرکت ارائه کننده خدمات ارتباطی و تبلیغاتی محول می شود تا با تشکیل یک تیم عملیاتی و بکارگیری متخصصان، رسانه ها و ابزارهای ارتباط جمعی و... کمپین تبلیغاتی راه اندازی و عملی شود. وظیفه یک کمپین تبلیغاتی بیان واضح اهداف تبلیغ و تعیین این مهم است که چه پیامی با چه عنوانی به چه مخاطبی و در چه بازه زمانی با چه بودجه ای ارائه شود. و اما در سال 2014 با توجه به گسترش بیش از پیش ابزارهای ارتباط جمعی و افزایش روزانه تعداد کاربران این شبکه های اجتماعی، کمپین های دیجیتالی تبلیغاتی از اثرگذاری بیشتری برخوردار گردیده و تاثیر روزافزونی در افزایش فروش، شهرت و توسعه برندها داشته اند. فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، توییتر و.... روز به روز کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. اساس کار کمپین های تبلیغاتی خلاقیت، نوآوری و به روز بودن است؛ پس شناخت الگوه ...
 آشنایی با چرخه بازاریابی دیجیتالی
                به بازاریابی هدفمند، قابل اندازه گیری و تعاملی محصولات و خدمات با استفاده از فن­ آوری دیجیتال به منظور رسیدن به مشتری نهایی، بازاریابی دیجیتال گویند که جزو فرآیندهای پیچیده ی بازاریابی است و در حال حاضر با استقبال زیادی از طرف شرکت ها و سازمان ها روبرو گشته است. گرچه بازاریابی دیجیتالی با سرعت غیر قابل تصوری که تکنولوژی دارد جزو مهم ترین و اثرگذارترین راه های بازاریابی است ولی اگر از راه درست آن اقدام نشود، تبلیغات نادیده گرفته شده و خیلی راحت به فراموشی سپرده خواهد شد بر طبق تعریف موسسه بازاریابی دیجیتال، بازاریابی دیجیتالی شامل به کارگیری و استفاده از انواع کانال ها و ابزار دیجیتالی در جهت ترفیع و ترویج فروش محصولات و خدمات به مشتریان است. که به گفته کایزر کوفسکی و همکارانش چرخه بازاریابی دیجیتالی در قالب 5 مرحله قابل شرح است. چرخه بازاریابی دیجیتالی جذب: در این مرحله شرکت به دنبال جذب مشتریان برای مراجعه به وب سایت و خرید از شرکت است درگیر کردن: در این مرحله شرکت ...
 بهبود تجربه مشتری با استفاده از بازاریابی دیجیتالی
در دنیای کسب‌وکار امروزی، مشتریان به دنبال کالاهایی باکیفیت و با قیمتی مناسب هستند و در مقابل کسب‌وکار‌ها در پی کسب سود بیشتر و کاهش هزینه‌ها می باشند،گرچه این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد هستند اما در واقع همزاد هم هستند و لزوم توجه همزمان به هر دو توسط شرکت ضروری می باشد. لذا مهم‌ترین چالش برای کسب‌وکار‌های امروزی ایجاد تعادل همزمان میان این دو می باشد. با مدیریت تجربه مشتری، کسب‌وکار‌ها نه تنها به رضایت مشتریان دست می‌یابند بلکه می‌توانند افزایش سود و حداقل هزینه‌ها را نیز برای خود فراهم آورند. در واقع برای دستیابی به بهبود تجربه مشتری نیازمند همراهی کسب و کار و مشتریان با هم می باشیم تا به مشتری سودآور دست یابیم. هدف مدیریت تجربه مشتری (CEM) ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، به‌طوری‌که مشتریان ارتباطی عاطفی، دائمی و البته سودآور را با شرکت آغاز کنند. هر زمان که مشتری با شرکت ارتباط برقرار می‌کند، در ذهن خود قضاوتی را از شرکت شکل می‌دهد که یا منجر به بازگشت وی به شرکت برای ...
 رسانه های تبلیغاتی
پس از مشخص کردن پیام تبلیغاتی وظیفه بعدی تبلیغ کننده ، انتخاب رسانه تبلیغاتی است . به هر وسیله یا ابزاری که پیام و شعار تبلیغاتی یا پیام فروش و بازاریابی را به مخاطبان هدف انتقال دهد و آنان را به عکس العمل وادارد، رسانه تبلیغاتی می‌گویند. برنامه ریزی رسانه ها بخش مهمی از فرآیند تبلیغات و در نهایت فرآیند برنامه ریزی یک نام تجاری است . تبلیغ کنندگان در برنامه  ها و تحلیل های رسانه ای خود از عوامل بسیاری استفاده میکنند . این ویژگی ها شامل هزینه ، کارایی واثربخشی ، دسترسی و تکرار است . از طرفی با توجه به تعداد و گوناگونی وسایل تبلیغاتی مرحله انتخاب رسانه تبلیغاتی کار آسانی نیست و انتخاب آن باید با دقت زیاد و با توجه به مزایا و معایب هر یک از رسانه ها همراه گردد.  رسانه تبلیغاتی موفقیت تبلیغات در موفقیت محصول نقش بسیار مهمی ایفا میکند . و از جمله عوامل بسیار مهم در موفقیت تبلیغات نیز انتخاب رسانه تبلیغاتی مناسب است .  در مرحله اول مشخص کردن بازار هدف و مشتریان هدف جهت تعیین نوع رسانه تبلیغاتی حائزاهمیت میباشد.  به عنوان یک بازاریاب دانستن این موضوع که ...
 بازاریابی محتوا بخش جدایی ناپذیر بازاریابی
بازاریابی محتوا یک تکنیک در بازاریابی اینترنتی است که با هدف جذب مشتریان سودآور و آگاه سازی مشتریان به تولید و ساخت محتوای ارزشمند و مفید و مطابق با نیاز مشتری برای بدست آوردن و جذب مخاطبان و تعامل با آنها می پردازد. که در حال حاضر بزرگ‌ترین و بهترین نوع از بازاریابی دیجیتال به شمار می رود و با گذشت زمان اهمیت آن بیشتر و بیشتر می گردد اتفاقات زیادی در سالهای اخیر باعث شده است که روند و مسیر حرکت بازاریابی از بازاریابی سنتی به بازاریابی محتوا تغییر کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات، ایجاد احساس آگاهی و دانش در ذهن مشتریان بوده است. امروزه به علت زیاد بودن تولید کنندگان، مشتریان گزینه های زیادی برای انتخاب دارند و این امر باعث افزایش قدرت چانه زنی آن ها می شود به همین علت جذب مشتری و حفظ آن یکی از دغذغه های اصلی شرکت های تولیدی و خدماتی به حساب می آید که بازاریابی محتوا می تواند کمک خوبی برای آن ها به حساب بیاید. هدف در بازاریابی محتوا جذب مشتریان و مصرف کنندگان با تولید و ساخت محتوای مفید و کاربردی برای ایجاد تعامل و بحث و تبادل نظر و همچنین ایجاد تغییر و بهبود رفتار م ...
 تبلیغات هدفمند، تضمینی برای موفقیت تبلیغات دیجیتالی
امروزه در سطح جهانی تمامی شرکت ها به سمت آنلاین شدن پیش می روند از طرفی دیگر اگر شرکتی به دنبال افزایش اعتبار برند خود باشد باید به فکر دیده شدن هرچه بیشتر توسط افراد بیشتری نیز باشد. لذا اینترنت به عنوان ابزاری کارآمد درخدمت تبلیغات، این قابلیت را دارد تا با گستره نامحدودی که دارد موجب جذب مخاطبان بسیاری گردد. باتوجه به اینکه اینترنت دنیایی با ظرفیت های نامحدود است نیازمند شناخت بیشتر نیز می باشد و اگر شرکتی بدون دانش و شناخت دست به تبلیغات در این فضا بزند به جای کسب سود، چه بسا ضرر کرده و موجب خدشه دار شدن برند محصول و خدمات خود نیز می شود رمز موفقیت تبلیغات مطابق بودن آن با اهداف کاربر و هدفمند بودن آن است مراجعین وب هدفمند هستند و به تبلیغاتی که به هدف آن ها مربوط نشود، توجهی نمی کنند. درنتیجه پاسخ درست به این سوال که مکان مناسبِ تبلیغات کجاست! بسیار حائزاهمیت می باشد. لذا به هنگام طراحی و اجرای کمپین تبلیغات دیجیتالی باید به موضوع محصول و سایت توجه شود و آگهی ها با اهداف و آنچه در ذهن کاربران است، هماهنگ باشد. چرا که تبلیغات هدفمند تضمینی برای جلب توجه بیننده و بر ...
 راهنمای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند
امروزه دنیای دیجیتالی درتمامی جنبه های زندگی وکار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت در کشور با عددی حدود ۷۴ درصد، توسعه استفاده از ابزارهای دیجیتالی شخصی همراه با ویژگیهای منحصربفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، قابلیت انتخاب مخاطبان هدف، تعاملی بودن، قابلیت سنجش اثربخشی و در نهایت هزینه پایین اطلاع رسانی و تبلیغات در آنها، این رسانه های دیجیتالی را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است. هر چند که روندهای تبلیغات در جهان حاکی از این است که امروزه، رسانه های دیجیتالی تبدیل به یکی از مهمترین رسانه تبلیغاتی شرکت ها شده است و شرکتها برنامه های تبلیغات دیجیتالی گسترده خود را در حال برنامه ریزی و اجرا دارند، لذا گاها شرکتها قادر به بهره گیری مناسب از این رسانه های نوین و ارزشمند نمی باشند. بخش عمده این مشکلات را می توان در عدم برنامه ریزی و پیشبرد موضوع در قالب کمپین های تبلیغات دیجیتالی جامع، عدم توجه به ویژگیها و الزامات خاص این رسانه های دیجیتال ...
  لوگو حرفه ای، زیربنای برندی قدرتمند
لوگویی با طراحی خوب از نیازهای ضروری رشد یک برند بوده که در ادامه به موفقیت و ارتقا جایگاه یک کسب و کار کمک خواهد کرد. در حقیقت، لوگو یک کسب و کار بخشی جدایی ناپذیر از راهبرد ساخت برند را شکل می دهد. هدف از طراحی لوگو تنها محدود به شناسایی فوری برند نبوده، بلکه ایجاد اثری بلند مدت بر مشتریان و در نتیجه افزایش محبوبیت یک شرکت در بازار را دنبال می کند.   لوگو یک شرکت در هر چیز مرتبط با آن استفاده می شود. استفاده از لوگو تنها به محصولات و خدمات یک شرکت محدود نشده، بلکه در اسناد، لوازم التحریر، کارت های ویزیت، تبلیغات و محصولات تبلیغاتی شرکت نیز به کار گرفته می شود. قرارگیری لوگو روی محصولات تبلیغاتی برای افزایش در دیدرس بودن برند شرکت ها صورت می گیرد.   هدف کلی به کارگیری مداوم لوگو روی اشیا مختلف افزایش آگاهی از برند یک شرکت است. یک لوگو خوب اثری ماندگار بر مشتریان داشته و به آنها در به خاطر سپاری و شناسایی آن برند بین رقبای فراوان آن کمک خواهد کرد. جلب توجهات و افزایش در دیدرس بودن، اثرگذاری لوگو را افزایش می دهد که با گذر زمان استفاده از محصولات و خدمات یک برند و یا ...
 برند چیست؟
اکنون مدتی است که شاهدیم برخی شرکت‌ها نام تجاری کالاها و خدمات خود را بر روی دیگر محصولات خود نیز می‌گذارند و یا حتی محصولی کاملاً متفاوت در گروه کاری کاملاً متفاوت را با نام‌های یکسانی روانه بازار می‌کنند (در تبلیغات فراوان دیده‌اید) که این کار البته دو دلیل دارد، دلیل اول که عمومیت بیشتری دارد موفقیت محصول اول با نام تجاری اول برای آن محصول است که چون در بازار گل کرده حالا تولیدکننده به فکر آن می‌افتد که محصولات مشابه یا غیرمشابهی را با همان نام تولید کند. دلیل دوم که از اولی بدتر است این است که برخی به یک نام دلبسته می‌شوند و دوست دارند اسم مورد علاقه خود را بر روی هر محصولی بگذارند (از مسواک بگیر تا برس حمام!) حالا این اسم می‌خواهد اسم نامزد تولیدکننده و یا اسم کوچکش. فرض کنید از فردا نام روزنامه را بگذارند روزنامه «بابک فردا» و هر ستون آن را به شکلی با بابک ترکیب کنند. مثلاً «گزارش بابک»، «خبر بابک»، «اصناف بابک»، «حوادث بابک»، «سیاست بابک»، «اقتصاد بابک»، ...
  تعاریف و اجزای ساخت برند (Branding)
معماری برند ساختار برندها در درون نهاد سازمان هاست. روشی است که در آن برندها درون پروتفولیوی شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر منفک هستند. معماری باید معرف گروه های برندگذاری در درون سازمان باشد؛ چگونه برند و زیر برندهای شرکت به یکدیگر مرتبط و از یکدیگر پشتیبانی می کنند؛ چگونه زیربرندها هدف اصلی برند شرکت را منعکس می کنند. توسعه برند:  توسعه برند یک استراتژی بازاریابی است که در آن شرکت محصولی با یک تصویر خوب را که از نام برند بهره میبرد اما در طبقه محصولی متفاوتی است بازاریابی می کند. سازمان ها از این استراتژی برای افزایش و اهرم سازی ارزش ویژه برند استفاده می کنند. توسعه پذیری یک برند به این امر بستگی دارد که تا چه حد تداعیات مشتریان از ارزش ها و اهداف برند قوی است. در دهه ۱۹۹۰ در حدود ۸۱ درصد از محصولات جدید با معرفی برندهای جدید از سیاست توسعه برند استفاده کردند. اگرچه مزایای قابل توجهی در استراتژی های توسعه برند وجود دارد، با این حال این استراتژی از ریسک تخریب تصویر برند در نزد مشتریان برخوردار است. تنها یک انتخاب نادرست و ضعیف می تواند ارزش ویژه برند شما را به کلی کاهش ده ...
  اسپانسر شدن، بهترین راه برای شناسایی برندها؟
در سال 2004، گروه بانکداری اسپانیایی سانتاندر به یکی از بزرگ‌ترین سودهای بانکداری در دنیا دست یافت. با این حال، شناخت عمومی از این برند در سطح جهان پایین بود. به‌رغم شناخت گسترده از بانک‌های اروپایی و آمریکای لاتین، سانتاندر از نظر شناخت جهانی رتبه 35 را داشت. دلیل این امر تا حدی این بود که بانک‌هایی که تحت تملک سانتاندر درمی‌آمدند، هویت قبلی خود را حفظ می‌کردند و بنابراین ارتباط عمومی زیادی با این گروه وجود نداشت. سانتاندر برای برطرف کردن این مشکل در سال 2005، پروژه‌ای استراتژیک را شروع کرد تا همه این تملک‌ها را با هم متحد کرده و تحت یک هویت واحد درآورد و در نتیجه بتواند توجه‌ها را به سوی خود جلب کند و ارزش‌های مثبت اطمینان، رهبری، نوآوری و قدرت را با بانک همراه کند.  اسپانسر شدن به عنوان بخشی از این پروژه بزرگ، در دستور کار قرار گرفت تا برند سانتاندر برای همه شناخته شود. از میان گزینه‌های موجود، حوزه ورزش از نظر پوشش وسیع و در عین حال القای وفاداری و هیجان، جذاب‌ترین گزینه به نظر می‌رسید.  در میان اهدا ...
  ریشه یابی عدم توجه به برند در ایران
یش از آن که «اهمیت برند در فضای کسب وکار» مورد توجه قرار گیرد، به نظر می رسد، با رویکرد تاریخی-تحلیلی باید دنبال این پرسش بود که چرا برند در فضای کسب و کار ایرانی از اهمیت منطبق یا در مقیاس منطقه ای برخوردار نیست؟ برای ارائه پاسخ به این پرسش می توان از دریچه فرهنگ - سیاست - اجتماع به آن نگریست اما از بُعد رفتارشناسی اقتصادی می توان دلایل عمیق تری برای آن متصور شد و ریشه یابی کرد. از بعد اقتصادی پرسش اصلی بحث را می توان این گونه هم مطرح کرد: چرا با وجود این که خوشنامی و داشتن اعتبار از گذشته تاکنون به عنوان یک ارزش در مبادلات اقتصادی بازرگانان و تجار در میان اصناف مختلف اهمیت دارد، اما نام و نشان تجاری از اهمیت و اولویت والایی برخوردار نیست. از بعد ساختاری پاسخ های زیر برای سوال فوق قابل طرح است: 1- به دلیل این که دولت به عنوان یک ابر نهاد اجتماعی طی سالیان متمادی (قبل از تشکیل دولت مدرن) در اقتصاد نقش مسلطی داشته و در تمام بازارها حضور بلامنازعی داشته، امکان و زمینه توجه به این پدیده مدرن تجاری وجود نداشته است. به بیان ساده تر «برند» و توسعه ادبیات آن متع ...

[ 3 الی 4 ]
طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_3n3og64b9j54o98qco1stf93s1, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/alt-php56) in Unknown on line 0