Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_9ad7pg8tsovgr5f2bvl4t7fp26, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php:2) in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/index2.php on line 2

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/marjaebr/public_html/fnvision.ir/contodb/contodb.php on line 7
..:: فناوران نواندیش ویژن ::..
خانهبانــك دانـــش لوگو حرفه ای، زیربنای برندی قدرتمند
 
 لوگو حرفه ای، زیربنای برندی قدرتمند
  لوگو حرفه ای، زیربنای برندی قدرتمند
لوگویی با طراحی خوب از نیازهای ضروری رشد یک برند بوده که در ادامه به موفقیت و ارتقا جایگاه یک کسب و کار کمک خواهد کرد. در حقیقت، لوگو یک کسب و کار بخشی جدایی ناپذیر از راهبرد ساخت برند را شکل می دهد. هدف از طراحی لوگو تنها محدود به شناسایی فوری برند نبوده، بلکه ایجاد اثری بلند مدت بر مشتریان و در نتیجه افزایش محبوبیت یک شرکت در بازار را دنبال می کند.
 
لوگو یک شرکت در هر چیز مرتبط با آن استفاده می شود. استفاده از لوگو تنها به محصولات و خدمات یک شرکت محدود نشده، بلکه در اسناد، لوازم التحریر، کارت های ویزیت، تبلیغات و محصولات تبلیغاتی شرکت نیز به کار گرفته می شود. قرارگیری لوگو روی محصولات تبلیغاتی برای افزایش در دیدرس بودن برند شرکت ها صورت می گیرد.
 
هدف کلی به کارگیری مداوم لوگو روی اشیا مختلف افزایش آگاهی از برند یک شرکت است. یک لوگو خوب اثری ماندگار بر مشتریان داشته و به آنها در به خاطر سپاری و شناسایی آن برند بین رقبای فراوان آن کمک خواهد کرد. جلب توجهات و افزایش در دیدرس بودن، اثرگذاری لوگو را افزایش می دهد که با گذر زمان استفاده از محصولات و خدمات یک برند و یا به بیان دیگر مبدل شدن آن به یک برند خانگی را تسهیل می کند.
 
خلق یک لوگو فرآیندی پیچیده بوده که نیازمند تخصص شرکت طراحی لوگو حرفه ای است. یک شرکت طراحی لوگو خوب پژوهش گسترده را با مهارت های حرفه ای طراحی به منظور ارائه لوگویی که به یک کسب و کار در تحقق اهدافش کمک خواهد کرد، ترکیب می کند. لوگوهای نایکی، اپل، سامسونگ و بسیاری شرکت های مطرح دیگر از طراحی هایی پیچیده که نیازمند صرف زمان برای درک آنها باشد، برخوردار نیستند. در حقیقت، اکثر آنها از طراحی هایی ساده که اهداف و ویژگی های شرکت را بیان می کنند، سود می برند.
 
بسیاری از شرکت ها تمایل دارند خود را با معرفی یک لوگو کاملا جدید بازآفرینی کنند. تغییری در خط تولید، راه اندازی دامنه جدیدی از خدمات و یا کارخانه ها برای تصویر برند جدید اغلب با درخواست معرفی لوگویی جدید و یا اصلاح طراحی لوگو پیشین همراه است. بازطراحی لوگو نیز فرآیندی پیچیده محسوب شده که نیازمند پژوهش جامع درباره افکار گذشته و آینده یک شرکت، روندهای بازار، قسمت بازار هدف، پیامی که باید منتقل شود و چندین عامل دیگر است. یک شرکت طراحی لوگو حرفه ای می تواند تغییر شکل و بازطراحی لوگو را بدون آن که تاثیری منفی بر مشتریان داشته و همچنین توجه هرچه بیشتر آنها را جلب کند، انجام دهد.
 
با گذشت زمان، مقوله لوگو تکامل یافته است. لوگو دیگر تنها یک تصویر و یا پیام نبوده، بلکه هویت یک شرکت را شکل می دهد. هنگامی که درباره برندهایی مانند گوگل، مایکروسافت و آی بی ام فکر می کنیم، اکثر ما در ابتدا لوگوهای آنها را تجسم می کنیم. یک لوگو خوب مبنایی برای ایجاد برندی قدرتمند بوده که بعدا به موفقیت و کامیابی شرکت مبدل می شود. هنگامی که مزایای قابل توجه طراحی لوگو مطلوب و بی نقص در نظر گرفته می شوند، هزینه های استخدام یک طراح لوگو حرفه ای ناچیز به نظر می رسند. در نتیجه، برای موفقیت برند خود، لوگو حرفه ای را فراموش نکنید.
 
لوگو حرفه ای نقشی کلیدی در تقویت هویت یک شرکت و یا کسب و کاری خاص تنها از طریق شناخت فوری برند ایفا می کند. در بازار به شدت رقابتی امروز، راهبرد بازاریابی قوی به نیاز ایجاد هویت سفارشی سازی شده اشاره دارد.
 
امضای نمادین یا همان لوگو یک شرکت که به راحتی قابل شناسایی و به یاد ماندنی باشد کلید موفقیت نهایی آن در بازارهای هدف محسوب می شود. امروزه، افراد بسیاری در سراسر جهان از طراحی لوگو ساده و سفارشی به عنوان یک نیروی بازاریابی بی نقص برای جلب توجه و شناسایی توسط مشتریان جهانی سود می برند. با امضایی موثر و منحصر به فرد حضور شرکت شما در میان مشتریان هدف به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.
طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/alt-php56/sess_9ad7pg8tsovgr5f2bvl4t7fp26, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/alt-php56) in Unknown on line 0