خانهبانــك دانـــشتغییر پارادایم ‏های کسب‏ و کار
 
تغییر پارادایم ‏های کسب‏ و کار
 تغییر پارادایم ‏های کسب‏ و کار

امروزه قواعد بازی رقابت به شدت تغییر کرده است، به ‏طوری‏که مزیت ‏های گذشته از قبیل برخورداری از منابع یا سرمایه لزوماً تعیین‏ کننده بازی نیست. شواهد این موضوع خلق برندهای بزرگی است که از یک ایده ناب و توسط چند کارآفرین شکل می‏ گیرند و در کسب ‏وکار تحول ایجاد می کنند. امروز شرکت‏های کوچکی را می ‏بینیم که با تغییر زاویه دید و نوآوری، گوی سبقت را از رقبای بزرگ و سرسخت خود می ‏ربایند. کلید این بردهای سنگین در بازی جدید کسب ‏و کار چیست؟

یکی از مهم‏ترین موضوعات، دنبال کردن و تحلیل رفتار مشتریان و پیدا کردن فرصت‏هایی است که زندگی مشتریان با آن‏ها گره خورده است. یکی از این فرصت‏ ها در شیوه جدید زندگی مردم نهفته است، در فضای دیجیتالی. اینجا جایی است که بخش عمده‏ ای از مردم جامعه ما نیزبه طور میانگین حدود سه ساعت از زندگی خود را در آن سپری می‏کنند. آری، امروز فرصت‏های جدید در زندگی دیجیتالی مردم شکل می‏ گیرند؛ جایی که در آن آدم ها تعامل می‏ کنند، جستجو می‏ کنند و بخش عمده ‏ای از نیازهایشان را به کمک آن برآورده می‏ کنند. به این ترتیب پارادایم جدید کسب‏ وکار این است که اگر از مسیرهای زندگی فعلی مردم جامعه دور باشند، ضمن اینکه فرصت‏های بسیاری را از دست خواهند داد، ممکن است بازی را به راحتی به رقبایشان ببازند.

هادی اسدی- رئیس کمیته اجرایی کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی

روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۶۶۹     تاریخ چاپ: ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
 



http://www.donya-e-eqtesad.com/news/988224/#ixzz3wMaT86Ez
 

طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک