خانه آرشیو اخبار
آرشیو اخبار
 چهارمین جشنواره ملی برند محبوب با معرفی برند های محبوب سال ١٣٩٦ برگزار شد
مراسم جشن باشکوه برند محبوب که با حضور مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها در سی ام فروردین در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید با معرفی برندهای محبوب سال 1396 به کار خود پایان داد. به گزارش دبیرخانه جشنواره برند محبوب، در این مراسم هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره ملی برند محبوب ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دروره های گذشته تصریح کرد در چهارمین دوره نظرسنجی مردمی برند محبوب که از 25 آذر الی 25 بهمن سال 1395 برگزار گردید بیش از 2000 برند در ١٤٧ گروه کالا و خدمات نظرسنجی حضور داشتند و در نهایت این نظرسنجی گسترده مردمی با ثبت ١٢٧٥٤٩٦ رای تایید شده از طرف مصرف کنندگان به ثبت رسید که این آرا، مبنای انتخاب و معرفی برندهای محبوب مصرف کنندگان در سال 1396بوده است.   در ادامه آقای دکتر محمود محمدیان رییس کمیته علمی جشنواره نیز با بیان این نکته که حساسیت و اهمیت برندینگ در کشور در سطح گفتمان ایجاد شده استادامه داد، خوشبختانه اهمیت برندینگ عاطفی و در راس آن محبوبیت برند در کشور در حال افزایش است. ایشان تاکید کردند در میان شاخصه ها و معیارهای م ...
 طی مراسمی در30 فروردین 96 برندهای محبوب سال معرفی می شوند
با پایان یافتن زمان نظرسنجی، برندهای محبوب مردمی معرفی خواهند شد. به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره برند محبوب، برندهای محبوب منتخب، طی مراسمی در تاریخ 30 فروردین ماه 96 درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد. در این نظرسنجی گسترده ملی که از 25 آذرماه آغاز و تا 25 بهمن در 147 گروه کالا و خدمات ادامه داشت، 1275496 رای مردمی جمع آوری گردید که مبنای انتخاب برندهای محبوب قرار گرفته است. بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده باشند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت خواهند کرد و به برندهای دوم هر گروه نیز تندیس سیمین برند محبوب اهدا خواهد شد. علاوه بر این به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، در گروههایی که برندهای خارجی به عنوان برند محبوب اول و دوم انتخاب شده باشند، به شرط حضور بیش از دو برند ایرانی، برند ایرانی حائز بالاترین آرا در میان برندهای ایرانی، به عنوان برند محبوب ایرانی معرفی خواهند گردید. شایان ذکر است همانند سالهای ...
 مردم برندهای محبوب خود را انتخاب کنند.
چهارمین دوره نظر سنجی برند محبوب در سال 95، برای انتخاب برندهای محبوب سال آغاز شد. هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی جشنواره ملی برند محبوب، از آغاز چهارمین دوره نظرسنجی گسترده مردمی از 25 آذر ماه سال جاری برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: این نظرسنجی مردمی به منظور تعیین وضعیت هواداری هر یک از برندها در 145 گروه کالا/خدمات مورد نیاز عموم مردم در سال 95 انجام می گردد تا در نهایت برندهای که حائز بیشترین تعداد آرای هواداری شوند به عنوان برندهای محبوب بازار ایران انتخاب و به عموم مردم معرفی شوند. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند همچون سه دوره گذشته  برای چهارمین سال متوالی ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران فراهم آورند. اسدی افزود: پس از انجام این نظرسنجی گسترده ملی، برندهای محبوب مردمی طی مراسمی، اردیبهشت ماه سال آینده در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی خواهند شد. ایشان در ادامه افزودند به منظور تقدیر از نقش ارزشمند مردم در هوادا ...
 برترین‌های نوآوری‌ محصول شرکتهای ایرانی در سال ۱۳۹۵ معرفی شدند
طی مراسمی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران معرفی شدند: برترین‌های نوآوری‌ محصول شرکتهای ایرانی در سال ۱۳۹۵ “جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی” که با همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برپا شده بود با معرفی محصولات نوآورانه برگزیده کمیته ارزیابی جشنواره، به کار خود پایان داد. این جشنواره در راستای تقویت دانش کاربردی و انتقال تجربیات شرکتهای موفق به سایر مدیران و کارشناسان شکل گرفته و به دنبال این است تا بتواند فضایی را برای همفکری جهت ارتقای سطح نوآوری در کسب و کارهای ایرانی فراهم نماید. این مراسم در ۳ بخش اصلی برگزار گردید: در بخش نخست رئیس کمیته اجرایی جشنواره و اساتید علمی به ارایه گزارش فعالیت‌ها و چارچوب‌های نظری جشنواره پرداختند. در بخش دوم به ارائه تجربیات شرکتهای موفق در حوزه نوآوری از زبان مدیران آنها پرداخته شد و در بخش پایانی جشنواره نیز محصولات نوآورانه منتخب جشنواره معرفی شدند و با اعطای “لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی” از آنها تقدیر به عمل آمد. هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی جشنواره در آغاز مراسم گزارشی را درباره نحوه ش ...
  برندهای محبوب سال 1395 بر اساس نتایج نظرسنجی مردمی اعلام گردید.
پس از یک دوره چهارماهه نظرسنجی مردمی از میان برندهای حاضر در جشنواره برند محبوب، طی مراسمی با شکوه، برندهای محبوب مبتنی بر نتایج این نظرسنجی در سال 1395 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد. به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان، مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید. در این مراسم که در 11 مرداد ماه 1395، در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شده بود، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند. در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد 354791 رأی مردمی در ٨٨ گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت گردید. لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، در هر گروه کالایی برندهای اول و دوم از نگاه مردم، به عنوان برندهای محبوب معرفی شدند. علاوه بر این به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، در گروههای که برندهای اول و دوم آن خارجی بودند، محبوبترین برند ایرانی نیز به عنوان برند محبوب ایرانی معرفی شدند. نکته قابل توجه، حضور تعداد کثیری از برندهای ایرانی در صدر جدو ...
 جشن بزرگ برند محبوب مصرف کنندگان در تاریخ 11 مرداد 1395 برگزار می گردد
پس از چند ماه رقابت میان برندهای شرکت کننده در نظرسنجی در گروههای مختلف کالا/خدمات، این نظرسنجی در تاریخ 25 اسفند ماه 1394 به پایان رسید. لذا تجمیع آرای جمع آوری شده از طریق نظرسنجی پیامکی و اپلیکیشن ها، تا پایان روز 26 روز اسفند ماه طول کشید. لذا بر اساس تجمیع آرای مردمی، تعداد کل 354791 رای مردمی در مجموع گروههای کالاهای حاضر در نظرسنجی جمع آوری گردید که مبنای انتخاب برندهای محبوب سال 1395 قرار گرفته است. بر این مبنا پرهوادارترین برندها مبنی بر این نظرسنجی در طی مراسمی در تاریخ 11 مرداد ماه درمرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، به عنوان برندهای محبوب سال 1395 معرفی خواهند شد. به گزارش دبیرخانه جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، در این نظرسنجی گسترده ملی آرای مردمی در 88 گروه کالا/خدمات از طرف مردم دریافت گردید. لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده باشند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت خواهند کرد و به برندهای دوم هر گروه نیز تندیس سیمین برند محبوب اهدا خواهد ...
 جشنواره ملی نوآوری محصول برگزار می گردد
“جشنواره معرفی برترین های نوآوری محصول” قصد دارد تا با شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکتهای ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، زمینه معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب و کار را فراهم آورد. بی شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر محصولات و خدمات در شرکتها می تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورده و در مرحله بعد، راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین المللی نیز باشد. شرکتهای ایرانی می توانند برای معرفی کالا/خدمات جدید خود جهت حضور در این جشنواره و قرار گرفتن در مراحل ارزیابی نواوری محصول، از طریق فرم زیر اقدام نمایند. با دریافت، تکمیل و ارسال فرم خوداظهاری شرکت در جشنواره توسط مدیران شرکت، بقیه مراحل ارزیابی توسط دبیرخانه جشنواره به انجام خواهد رسید تا با حضور ارزیابان دبیرخانه جشنواره، گزارش تحلیلی از وضعیت محصول جهت ارائه به شورای سیاستگذاری تهیه گردد. کسب اطلاعات بیشتر: www.productinnovation.ir ...
 شبکه‌های اجتماعی، بستر آینده بانکداری الکترونیکی
در پنل بانکداری الکترونیکی همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید،عبدالحمید منصوری مدیرعامل شرکت TLS با اشاره به سیاست‌گذاری‌های موثر در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه گفت: «ما برای رونق فضای تراکنش‌های الکترونیکی به مرکز استعلام کشوری (ماک) نیاز داریم، این مرکز در برنامه چهارم توسعه دیده ‌شده است، اما هنوز موفق به اجرای آن نشده‌ایم.» وی با توجه به پیشرفت پرداخت الکترونیکی در حوزه‌های خصوصی گفت: «نباید نقش نهادهای دولتی که بیشترین تعاملات مردمی از طریق آنها صورت می‌گیرد در این زمینه کمرنگ باشد.» وی همچنین افزود: «هرچند ازنظر کمی، نظام پرداخت الکترونیکی رشد کرده است، اما ازنظر کیفی به وضع مطلوبی نرسیده‌ایم و هنوز تعداد زیادی تراکنش ناموفق داریم.» رضا گودرزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران با تاکید بر لزوم گسترش بانکداری و اشاره به مزایای آن از قبیل حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی، ترافیک و افزایش آرامش خاطر شهروندان گفت: «نیازهای مشتریان ما را به سمت بانکد ...
 برای اولین بار استراتژی بانکداری دیجیتال جهت‌گیری‌ کلان یک بانک داخلی
مرجع تحلیلی خبری بانکداری دیجیتالی: عظیم نوید تهرانی، معاون طرح و توسعه بانک دی: در دنیای رقابتی امروز هر سازمان با هر اندازه‌ و ماهیت عملکردی، با تغییرات و تحولات سریعی روبرو است و باید فعالیت‌های خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت کند که در محیط پرتلاطم و بازار به شدت رقابتی، موفقیت کسب کرده و تداوم حیات داشته باشد. با توجه به مفهوم برنامه‌ریزی استراتژیک، این امر مستلزم بهره گیری از این نوع برنامه‌ریزی است؛ چرا که برنامه‌ریزی استراتژیک از یک طرف آینده‌نگر بوده و از طریق پیش‌بینی تحولات آتی اقدامات مناسب را تنظیم می‌کند. از سوی دیگر به محیط پیرامون خود توجه داشته و با آن ارتباط تنگاتنگ دارد و از این لحاظ می‌تواند به سرعت از تغییرات محیط با خبر شده و نسبت به آن واکنش سریع و مناسب نشان دهد. برنامه‌ریزی استراتژیک با بررسی محیط خارجی و داخلی یک سازمان، فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی، قوت‌ها و ضعف‌های درونی را شناسایی کرده و با در نظر داشتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را تنظیم می‌کند و بر ...
 در اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال، نشان سرآمدی دیجیتال به شرکتهای منتخب اهدا گردید.
اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال که با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، حمایت سازمان فناوری اطلاعات و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها مرتبط برگزار گردید و در این مراسم، 100 شرکت سرآمد دیجیتال معرفی و از شرکتهای منتخب مردمی با اعطای نشان سرآمدی دیجیتالی، تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که سه شنبه 27 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد و با حضور و سخنرانی دکتر جلالی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس و نیز سخنرانی اساتید محترم دانشگاه و مشاوران حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی برگزار گردید، ضمن ارائه آخرین موضوعات و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی، شرکتهای منتخب از نگاه مردم بر اساس معیارهای پنج گانه وضعیت وب سایت شرکت، فعالیت درشبکه های اجتماعی، تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی، تولید و انتشار محتوای آنلاین و فروش و ارائه خدمات آنلاین، معرفی شدند. دکتر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این کنفرانس، با بیان اینکه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات شیوه&zw ...
 100 شرکت سرآمد دیجیتال معرفی می شوند
رئیس شورای سیاستگذاری اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال در گفتگو با تجارت نیوز اعلام کرد :بر اساس نظر سنجی مردمی صورت گرفته توسط دبیرخانه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی که در بازه زمانی 5 آذر الی 25 دی ماه برگزار گردید، 100 شرکت سرآمد دیجیتال بر اساس نظر مردم انتخاب گردیدند و لذا طی مراسم باشکوهی در 27 بهمن ماه در مرکز همایشهای برج میلاد، معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.  دکتر محمد ناطق با اشاره به معیارهای اصلی موردسنجش در این رویدادکه شامل وضعیت وب‌سایت شرکت، حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی دیجیتالی، تولید و انتشار محتوای آنلاین و در نهایت فروش و ارائه خدمات آنلاین بودند اضافه کرد، این معیارها بر اساس بررسی مهمترین شاخصهای دیجیتالی توسط کمیته علمی کنفرانس استخراج و در معرض نظر سنجی قرار گرفته است تا بتواند ارزیابی مناسبی از میزان توجه و توسعه راهکارهای دیجیتالی در کسب و کارها ارائه نماید. وی در نهایت با تقدیر از سازمان فناوری اطلاعات ایران و سایر سازمانها و نهادهای حامی، به نقش بنیادین این رویدادها در تو ...
 فرصتی برای استارت‏ آپ ‏های دیجیتالی
در این روزهای سرد زمستان، خبرهای حوزه فناوری‏ های دیجیتالی داغ است و هر روز شاهد ایده و خدمتی نو در این حوزه هستیم. این روزها حوزه دیجیتال چنان گسترده شده است که ردپای آن را می توان در میان برترین برندهای دنیا تا کسب‏ وکارهای نوپا در حد بالایی یافت. در این میان، بحث استارت‏ آپ‏ های دیجیتالی به قدری در کشور ما گرم شده است که جوانان خوش‏فکر و خلاق زیادی را جذب خود کرده و سرمایه‏ های فکری بسیاری را درگیر کرده است. ما نیز در کنفرانس تبلیغات دیجیتالی به دنبال این هستیم تا با ایجاد فضای دانش و یادگیری برای مدیران، کسب‏ وکار آنان را با فضای دیجیتالی گره بزنیم و فرصت‏ های بی‏ شمار این حوزه را به آن‏ها عرضه کنیم. در این راستا برآن شدیم تا این فرصت مغتنم گردهمایی بزرگ مدیران کسب‏ وکار را در اختیار استارت ‏آپ‏ های دیجیتالی نیز قرار دهیم و تلاش‏های ارزشمند آن‏ها را نیز به مدیران عرضه کنیم، شاید فرصت‏های همکاری و مشارکت ارزنده ‏ای برای آن‏ها فراهم آید. بنابراین قصد داریم بخشی از امکانات موجود از جمله نمایشگاه راهکارهای دیج ...
 گسترده ترین نظرسنجی انتخاب شرکتهای سرآمد دیجیتال از دید مردم برگزار می گردد
امروزه دنیای دیجیتال در تمامی جنبه های زندگی و کار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت همراه با ویژگیهای منحصر بفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، تعاملی بودن، به همراه هزینه پایین اطلاع رسانی در آنها، این رسانه ها را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است. در این شرایط بکارگیری ابزارهای مختلف دیجیتال می تواند نشان دهنده بلوغ کسب و کارها در تطبیق پذیری با شرایط جامعه و نیز درجه پیشرفت آنها بر اساس آخرین تحولات کسب و کار باشد. در این راستا اولین دوره نظرسنجی و اعطای "نشان سرآمدی دیجیتال" با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار می گردد. قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی به انجام خواهد رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکتها در فضای دیجیتال را نمایان سازد. قابل ذکر است معیارهای ...
 نظر سنجی سرآمدی دیجیتال آغاز شد
اولین دوره اعطای "نشان سرآمدی دیجیتال"با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار می گردد. اسدی رئیس کمیته اجرایی "کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی سرآمدی دیجیتال" با اعلام این مطلب افزود در این رویداد انتخاب شرکتها بر اساس نظرسنجی مردمی به انجام خواهد رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکتها در فضای دیجیتال را نمایان سازد. ایشان افزودند معیارهای اصلی مورد سنجش در این رویداد، شامل موارد زیر می باشد:     وضعیت وب سایت شرکت فعالیت در شبکه های اجتماعی تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی تولید و انتشار محتوای آنلاین فروش و ارائه خدمات آنلاین اسدی با بیان این موضوع اعلام کرد شرکتهای سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی معرفی شده و ازآنها تقدیر به عمل خواهد آمد. قابل ذکر است شروع نظرسنجی مردمی از 5 آذر ...
 نظر سنجی برند محبوب سال 94 آغاز شد
رئیس کمیته اجرایی جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان از شروع نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم خبر داد و گفت: این نظرسنجی مردمی به منظور تعیین وضعیت هواداری هر یک از برندها در  88 گروه کالا/خدمات موردنیاز عموم مردم انجام می گردد تا در نهایت پرهوادارترین برندها به عنوان برندهای محبوب بازار ایران انتخاب و به عموم مردم معرفی شوند. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند تا ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم آورند. اسدی افزود: برندهای برتر محبوب مردم، پس از انجام این نظرسنجی گسترده مردمی، طی مراسمی روز بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد معرفی خواهند شد. قابل ذکر است به منظور تقدیر از نقش ارزشمند مردم در هواداری و انتخاب برندهای محبوب، جوایز ارزشمندی نیز برای تعدادی از هواداران برندهای محبوب در نظر گرفته شده است که اطلاعات کامل آن در سایت جشنواره ارائه شده است. علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ...
 شروع نظرسنجی مردمی برندهای محبوب سال 1394
رییس شورای سیاستگذاری جشنواره در پی برگزاری موفق اولین و دومین دوره نظرسنجی برندهای محبوب، از شروع سومین دوره این نظرسنجی گسترده مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردم در سال 1394خبر داد و گفت: در پی اعلان رسمی برنامه های "جشنواره ملی برند محبوب" در آبان ماه، نظرسنجی مردمی در این ارتباط، از 20 آبان ماه سال جاری به مدت 60 روز به اجرا گذاشته خواهد شد. دکتر محمد ناطق ضمن اشاره به برنامه های گسترده اطلاع رسانی این جشنواره اظهار داشت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند آورد. ایشان از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کردند تا ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم آورده و ضمن تقدیر از تلاش های شرکت های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای سایر هموطنان عزیز کشورمان فراهم آورند. در ادامه رئیس کمیته ا ...
 آغاز ثبت نام در اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی
بنا بر اعلام رسمی دبیرخانه کنفرانس، ثبت نام در کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی آغاز گردید. مدیران محترم شرکتها، متخصصین و عموم علاقمندان به دانش کاربردی طراحی کمپین های دیجیتالی هدفمند، می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت نام در سایت کنفرانس به آدرس http://www.digiadconf.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام و رزرو اقدام نمایند. اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی در تاریخ 26 دی 1394 در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد، هم راستا با روندهای رو به رشد تبلیغات دیجیتالی و با رویکردی متفاوت و حرفه ای قصد دارد تا با تمرکز بر یکی از مهمترین مسائل و مشکلات بازاریابی و فروش شرکتها، یعنی هدفمندسازی و ارتقای اثربخشی فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات، بالاخص در حوزه شرکتهای تخصصی و صنعتی، اقدام به برگزاری کنفرانسی با محوریت طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند نماید. ...

[ 1 الی 1 ]
طبق روال هر سال، در ماه اکتبر شرکت بین المللی اینتربرند با ارزشیابی دقیق و حرفه ای، برندهای برتر ج ...
موضوع مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، سال گذشته در “دیجیتال هالیوود” (Digital Hol ...
 از مفاهیم مهم در عرصه فروش و بازاریابی، برندینگ یا برندسازی است که در سالهای گذشته از سوی سا ...
اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از ...
عضویت در خبرنامه
 | 
logo
آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان سلیمان خاطر- شماره 116 برج دلتا، طبقه 5 - واحد 501
© تمامی حقوق این سایت برای شرکت فناوران نواندیش ویژن محفوظ است. طراحی و پیاده سازی توسط طراحی سایت داتک